خبرگزاری کار ایران

اعتراف والورده به نتایج ضعیف بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۶۹۳

سرمربی بارسلونا گفت: مسئولیت تیم با مربی است؛ برابر لوانته در حملات زهردار نبودیم و وقتی توپ را نداشتیم هم کار را برای حریف خیلی راحت کردیم.

به گزارش ایلنا، ارنستو والورده در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسلاویاپراگ در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: انتظار دارم بازی مشابهی را نسبت به بازی رفت شاهد باشیم، چون اسلاویا تیمی با سبک بازی مشخص است؛ تیمی دونده و فیزیکی که با تعداد نفرات زیاد در حملات شرکت می‌کند. وقتی شکست می‌خوریم به دنبال دلایل فوتبالی می‌گردم.

سرمربی بارسا اظهار داشت: فصل را چندان خوب شروع نکردیم، اما در ادامه ۳ برد متوالی خارج از خانه به دست آوردیم. مقابل لوانته درست زمانی که همه چیز تحت اختیارمان بود، باختیم. حال باید از خودمان بپرسیم چرا باختیم و چه اتفاقی در بازی رخ داد که موجب شکست ما شد. به دلایل ماورایی و فوق تصور فکر نکردم. از مسئولیت‌هایم به عنوان مربی باخبرم. همه می‌دانیم روال کار چطور است. وقتی تیم شکست می‌خورد، اول نگاه‌ها به مربی است و من می‌پذیرم. مسئولیت تیم با مربی است. مقابل لوانته در حملات زهردار نبودیم و وقتی توپ را نداشتیم هم کار را برای حریف خیلی راحت کردیم.

وی گفت: هر بازیکنی باید جایگاهش در تیم را به دست بیاورد. همین قضیه برای گریزمن، پیکه یا سوارس هم صدق می‌کند. درباره مصدومیت سوارس باید بگویم نمی‌دانم دقیقا چه زمانی برمی‌گردد. فردا که قطعا نیست و برای بازی شنبه شاید آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز