خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: قطعا برای استقلال برنامه داریم / کدام تیم در ایران پول‌ساز است؟

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۴۸۶

سرمبری صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: فکر می‌کنید که من مربی آماتور هستم؟ ما استقلال را آنالیز کرده‌ایم. باز هم تکرار می‌کنم که استقلال بازی‌هایش را می‌برد و اعتماد به نفس بالایی دارد اما ما هم بد نیستیم.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از از رویارویی با استقلال تهران در بازی فردا اظهار داشت: ما مقابل تیمی قوی و با سابقه بازی می‌کنیم که برای ما قابل احترام است. آن‌ها بعد از شروع بدی که داشتند، شرایط خوبی دارند. از سوی دیگر ما با این که شرایط سختی را گذراندیم و با آن مواجه هستیم، در این فصل خوب بازی می‌کنیم.

او ادامه داد: ابتدا مشکلات مسائل مالی است و در کنار آن، مصدومیت‌هایی است که درگیر آن هستیم مانند مصدومیت آل کثیر. من عادت دارم که با مشکلات کنار بیایم. ما به استقلال احترام می‌گذاریم ولی فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کند آیا شاگردانش همانند بازی مقابل تراکتور استقلال را شکست بدهند، اظهار داشت: قطعا برای بردن این تیم برنامه داریم. فکر می‌کنید که من مربی آماتور هستم؟ ما استقلال را آنالیز کرده‌ایم. باز هم تکرار می‌کنم که استقلال بازی‌هایش را می‌برد و اعتماد به نفس بالایی دارد اما ما هم بد نیستیم.

سرمربی صنعت نفت درخصوص دریافت مطالبات از سوی باشگاه عنوان کرد: بازیکنان ما تاکنون دریافتی نداشتند. توقع ما این است که مسئولان شهر به ما کمک کنند. ما انگیزه بالایی برای بازی با استقلال داریم. شرایط مناسبی نداریم ولی سعی‌مان بر این است که مشکلات را کنار بگذاریم. در فوتبال ایران هنوز مارکتینگ به وجود نیامده و همه تیم‌هایی که در ایران هستند از یک جایی کمک می‌گیرند. 

او ادامه داد: ما نمی‌توانیم از حق پخش تلوزیونی پولی به دست بیاوریم. درآمد بلیت‌فروشی مبلغ زیادی نیست و مبالغ مربوط به اسپانسر هم زیاد نیست. پول‌هایی که باشگاه‌ها دریافت می‌کنند کمک‌هایی است که قابل برگشت نیست. اگر باشگاه‌های دیگر از جای دیگر کمک می‌گیرند، ما هم حق داریم از جایی پول بگیریم. در اروپا ماجرا متفاوت است و می‌توانند پول دریافت کنند.

اسکوچیچ افزود: در واقع سوال من این است که کدام تیم در ایران پول‌ساز است؟ من درس این موضوع را خوانده‌ام و می‌توانم ساعت‌ها صحبت کنم. من دریافتی داشتم چون 15 روز پیش می‌خواستم بروم. البته نیازی به پول نداشتم چون خوشحال نبودم که بازیکن پول نگیرد و مربی پول بگیرد. من دو تجربه بد در ایران داشتم که رای علیه ملوان بود ولی پول نگرفتم. من به فیفا مراجعه نکردم و به فدراسیون فوتبال ایران مراجعه کردم و رای هم به نفع من بود ولی اتفاقی نیفتاد.

او در واکنش به این که چرا او پولی که دریافت کرده است را برنگردانده تا به باشگاه کمک کند، بیان کرد: شما خانواده‌تان را بیشتر دوست دارید یا جایی که برایش کار می‌کنید؟ من خانواده‌ام را دوست دارم. شما انتظار دارید بعد از ملوان و خونه‌به‌خونه برای سومین بار پول نگیرم؟ اگر شما مجانی کار می‌کنید، بگویید که من هم این کار را بکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز