خبرگزاری کار ایران

یک نفر در هواپیما به ما توهین می‌کرد و یک نفر هم فیلم برداری می‌کرد

رضاوند: بازی ما با تراکتور قشنگ‌ترین بازی لیگ بود/ تلاش می‌کنیم این روند را حفظ کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۷۹

رضاوند معتقد است آبی‌پوشان باید همین روند را ادامه دهند تا بتوانند خودشان را به عنوان یک مدعی مطرح کنند

به گزارش ایلنا، آرش رضاوند یکی از بازیکنان موفق استقلال در فصل جاری است. او معتقد است آبی‌پوشان باید همین روند را ادامه دهند تا بتوانند خودشان را به عنوان یک مدعی مطرح کنند. با رضاوند در خصوص برد پرگل مقابل تراکتورسازی، شرایط تیم و خودش و همچنین بازی سخت مقابل صنعت نفت به صحبت پرداختیم.

 

* استقلال توانست یک برد باارزش با به دست بیاورد. در خصوص این بازی صحبت کنید؟

خدا را شکر توانستیم در یک بازی مهم و حساس که به نوعی شش امتیازی محسوب می‌شد به پیروزی برسیم. ما اول فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و الان وقت بردن است. تمام تلاش ما این است که این روند را ادامه دهیم.

 

* انصافا فکر می‌کردید در تبریز به تراکتور چهار گل بزنید؟

معمولا در چنین بازیهای بزرگی زدن چهار گل سخت است و امتیازات سخت رد و بدل می‌شود. به قول ما فوتبالی‌ها این بازی‌ها یک‌ گله است. باید قبول کنیم که تیم تراکتور هم بسیار خوب است و آنها یکی از مدعیان قهرمانی هستند اما بازی ما مقابل تراکتور قشنگ‌ترین بازی لیگ تاکنون بود.

 

* در خصوص تماشاگران تراکتور صحبت کنید؟

آنها فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند. هیچ کاری هم به ما نداشتند حتی وقتی این تیم شکست خورد در پایان بازی ایستادند و تراکتور را تشویق کردند.

 

* استقلال الان با این روند مدعی قهرمانی است؟

یادم هست چند بازی قبل می‌گفتند استقلال امسال شرایط خوبی ندارد اما الان که تیم شش هفته متوالی به پیروزی رسیده است همه می‌گویند استقلال مدعی است. امسال تیم‌های بسیار خوبی در لیگ برتر حضور دارند تیم‌هایی مثل سپاهان، تراکتور، پرسپولیس و حتی فولاد همگی مدعی هستند اما ما باید بازی به بازی جلو برویم.

 

* می‌دانی استقلال اولین تیمی است که به رکورد 1000 امتیاز در لیگ برتر رسیده است؟

در خبرها خواندم. خوشحال که ما هم جزو تاریخچه استقلال هستیم و به همراه این تیم تلاش می‌کنیم به موفقیت برسیم.

 

* از عملکرد خودت در این فصل راضی هستی؟

خدا را شکر. رضایم به رضای خداست. تلاش می‌کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم؛ چه یک دقیقه بازی کنم و چه 90 دقیقه. امیدوارم بتوانم امسال سهمی در موفقیت استقلال داشته باشم.

 

* تراکتورسازی یک بازیکن خارجی به نام ویلیام ویمبلا داشت که خیلی شما را اذیت کرد.

خداوکیلی بازیکن خوبی بود. خیلی ریزنقش بود و به نوعی توپ به پایش چسبیده بود و خیلی سخت می‌شد توپ را از او بگیریم.

 

* شادی گل دیاباته برایتان جالب نبود؟

ما در جریان شادی گلش نبودیم اما بالاخره یک بازیکن در یک بازی به این مهمی هت‌تریک کرده و من هم بودم سر از پا نمی‌شناختم. او به ما می‌گفت در چنین جمعی فقط یک بار چند سال پیش در فینال جام حذفی فرانسه بازی کرده بوده و این تعداد تماشاگر برایش جالب بود.

 

* در هواپیما در پرواز برگشت از تبریزاتفاق خاصی افتاده است؟

خیلی در جریان ماجرا نبودم اما آنطور که شنیدم یک نفر در هواپیما صحبت‌های توهین‌آمیزی را بر زبان آورده است. برایم جالب بود که چرا برخی مشغول فیلمبرداری از این ماجرا بودند حتی بازیکنان هم به آنها گفتند که فیلمبرداری نکنند. فکر می‌کنم چون شرایط تیم ما این روزها خوب است، برخی به دنبال ضربه زدن و حواشی برای استقلال هستند.

 

* فردا باید یک دیدار سخت مقابل صنعت نفت مدعی برگزار کنید.؟

در لیگ امسال همه بازیها سخت است. با توجه به اینکه بازی در ورزشگاه آزادی است باید سه امتیاز را کسب کنیم تا بتوانیم همچنان مدعی باقی بمانیم. از هواداران هم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز