خبرگزاری کار ایران

مس کرمان - بادران تهران؛ مصاف نارنجی‌ها با چاشنی انتقام

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۱۲

در هفته دهم رقابت های لیگ آزادگان مس کرمان در خانه پذیرای بادران می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مس هفته گذشته در دربی ال مسینو برابر مس رفسنجان به تساوی رسید تا همچنان روند ناکامی هایش در کسب پیروزی ادامه دار باشد و حالا هواداران کرمانی در دیدار خانگی برابر بادران چشم انتظار کسب پیروزی و شکستن طلسم چند هفته ای می باشند.

نارنجی ها در سه هفته گذشته دو تساوی، یک باخت، دو امتیاز، دو گل زده و سه گل خورده داشته و عملکرد ضعیفی از خود به جای نهاده اند. شاگردان مجتبی حسینی در مجموع ده دیدار قبل دو پیروزی، پنج تساوی، سه شکست و یازده امتیاز در کارنامه ثبت کرده و اکنون در جایگاه یازدهم جدول قرار گرفته اند.

بادران نیز که با پیروزی هفته قبل برابر ملوان به ناکامی چند هفته ای خود پایان داد، در این هفته برای جبران و کاهش اختلاف با صدر و رسیدن به جمع صدرنشینان تمام تلاش خود را برابر مس به کار خواهد گرفت. شاگردان کاظمی در سه بازی اخیر دو باخت و یک پیروزی در کارنامه ثبت کرده اند، در حالی که یک گل زده در برابر سه گل خورده داشته اند.

بادرانی ها از ده بازی قبل خود پنج پیروزی، سه تساوی و دو شکست به دست آورده اند و اکنون با هجده امتیاز در رده ششم قرار گرفته اند، آن هم در شرایطی که اختلافشان با تیم صدرنشین تنها سه امتیاز بوده و با پیروزی برابر نارنجی پوشان کرمانی در کویر، می توانند خود را به صدر نزدیک و نزدیک تر کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز