خبرگزاری کار ایران

خوشه طلایی - فجرسپاسی؛ بازی 6 امتیازی هفته در ساوه

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۰۳

در هفته یازدهم رقابت های لیگ آزادگان خوشه طلایی ساوه در خانه پذیرای فجرسپاسی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خوشه طلایی هفته قبل در خانه با حساب بدون گل برابر داماش گیلان متوقف شد تا برای دومین دیدار متوالی در کسب پیروزی ناکام بوده و از صدر فاصله بگیرد. شاگردان عاشوری در سه دیدار اخیر خود یک برد، یک تساوی، یک باخت، چهار امتیاز، پنج گل زده و سه گل خورده داشته اند.

ساوه ای ها در مجموع 10 دیداری که تا کنون به انجام رسانده اند، پنج پیروزی، چهار تساوی و یک باخت در کارنامه ثبت کرده اند و با نوزده امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته اند. یاران عاشوری که دومین خط هجومی برتر لیگ را دارند، برای سومین بار در چهار دیدار اخیر از امتیاز میزبانی برخوردارند و باید دید در جدال حساس و شش امتیازی مقابل فجر موفق به پیروزی و صعود مجدد به جمع صدرنشینان خواهند شد یا خیر.

فجرسپاسی نیز هرچند هفته قبل در خانه برابر گل ریحان با نتیجه بدون گل متوقف شد، اما همچنان در صدر جدول باقی ماند. فجری ها در سه دیدار اخیر خود دو پیروزی، یک تساوی، هفت امتیاز، سه گل زده و یک گل خورده داشتند.

شاگردان مهابادی تا این مقطع از فصل و پس از انجام ده بازی شش پیروزی، سه تساوی و یک شکست را در کارنامه ثبت کرده و با بیست و یک امتیاز در صدرجدول لیگ قرار گرفته اند.

کاکوها در صورت پیروزی در این دیدار حساس و دشوار خارج از خانه برابر خوشه طلایی، بیست و چهار امتیازی می شوند و ضمن تثبیت جایگاه خود در صدر، فاصله را با رقبا افزایش می دهند که این نکته انگیزه شاگردان مهابادی را در جدال با خوشه طلایی دوچندان می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز