خبرگزاری کار ایران

قشقایی شیراز - آلومینیوم اراک؛ کاکوها به دنبال فرار از منطقه سقوط

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۲۰۱

در هفته یازدهم رقابت های لیگ آزادگان قشقایی در خانه پذیرای آلومینیوم اراک می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قشقایی هفته قبل برابر سپیدرود با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا ضمن ثبت ششمین شکست فصل، اوضاعش بیش از پیش بحرانی شود. شیرازی ها 9 هفته است که به پیروزی نرسیده اند و از اولین و آخرین بردشان تا این مقطع، حدود دو ماه و نیم می گذرد.

قشقایی در سه دیدار اخیر خود دو تساوی، یک شکست، دو امتیاز، سه گل زده و چهار گل خورده داشته است و در مجموع ده بازی که تا این مقطع به انجام رسانده، یک پیروزی، سه تساوی و شش باخت را در کارنامه ثبت کرده و با شش امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد، آن هم در حالی که جایگاهش متزلزل بوده و هر هفته امکان سقوط به قعر را دارد.

آلومینیوم هم هفته قبل در خانه علم و ادب به تساوی یک-یک رسید و برای دومین هفته متوالی در دستیابی به پیروزی ناکام بود. شاگردان فکری سه دیدار اخیر خود را با یک پیروزی، دو تساوی، پنج امتیاز، چهار گل زده، سه گل خورده و یک کلین شیت پشت سر گذاشتند.

ایرالکو در مجموع ده دیدار قبل چهار پیروزی، پنج تساوی و یک باخت را در کارنامه ثبت کرده و با هفده امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفته است.

اختلاف آلومینیوم با صدر چهار امتیاز است و شاگردان فکری بدون تردید تمام همت و توان خود را در جدال با قشقایی برای کسب پیروزی و نزدیک شدن به صدر به کار خواهند بست و باید دید ایرالکو پس از هفته ها خواهد توانست خود را به جمع صدرنشینان بازگرداند یا خود را به آن ها نزدیک کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز