خبرگزاری کار ایران

رایکا بابل - مس رفسنجان؛ جدالی حیاتی در بابل

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۱۸۴

در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ آزادگان، رایکا بابل در خانه پذیرای مس رفسنجان می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رایکا که هفته قبل در دقایق پایانی بازی را به نیروی زمینی واگذار کرد و برای دهمین هفته متوالی در کسب پیروزی موفق نبود، این هفته در خانه با رقیبی سرسخت و مدعی مصاف خواهد داد. مصافی که بدون تردید بابلی ها کار دشواری در آن خواهند داشت.

رایکا در سه دیدار گذشته یک تساوی و دو شکست را در کارنامه ثبت کرده، در حالی که سه گل خورده در برابر تنها یک گل زده داشته و در یک بازی نیز کلین شیت کرده است. پسران بابل در مجموع ده دیدار گذشته به پنج تساوی و پنج باخت رسیده اند و اکنون با پنج امتیاز از ده بازی، در رده شانزدهم جدول هجده تیمی جای گرفته اند.

مس رفسنجان هم که دو هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام بوده و همین عامل سبب از دست رفتن فرصت صدرنشینی برای آن ها گردیده، برابر رایکا با تمام قوا جهت جبران ناکامی خود در دو دیدار اخیر حاضر خواهد شد. شاگردان ربیعی در سه بازی اخیر یک پیروزی، دو تساوی، پنج امتیاز، هفت گل زده و سه گل خورده داشته اند.

مس رفسنجان تا این مقطع از فصل و پس از انجام ده بازی پنج پیروزی و پنج تساوی در کارنامه ثبت کرده و در حالی که در کنار گل ریحان یکی از دو تیم بدون باخت می باشد، با بیست امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. این در حالی که اختلافش با صدر تنها یک امتیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز