خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی: برای کسب بهترین نتایج به امارات آمدیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۹۰

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تاکید کرد: سطح مسابقات بین قاره‌ای مانند بازی‌های جهانی ساحلی بسیار بالا است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس هاشم‌پور در ابتدا گفت: حدود یک ماه پیش موفق به کسب مدال برنز بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی در قطر شدیم. پس‌ از آن برخی از بازیکنان به استراحت پرداختند و تعداد زیادی از ملی‌پوشان در قالب تیم‌های باشگاهی در تورنمنت‌ باشگاهی در ترکیه حاضر شدند.

وی‌ ادامه داد: روز گذشته یک نوبت تمرینی را در تهران برگزار کردیم و به مرور تعدادی از مباحث تاکتیکی پرداختیم. تا اینکه امروز صبح به امارات‌ سفر کردیم و امشب هم یک ریکاوری مناسب خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: بی تردید کارمان سخت است، چراکه تیم‌ مکزیک سابقه خوبی در فوتبال ساحلی جهان دارد و همیشه در جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند و تیم مصر با اینکه از نظر فنی در سطح پایین‌تری نسبت به بازیکنانمان قرار دارد، اما از نظر بدنی بسیار خوب و فوق‌العاده سخت‌کوش هستند.

وی‌ ادامه داد: تیم روسیه هم که همواره از تیم‌های برتر جهان است و در هر دو بخش بدنی و تاکتیکی نقاط قوت زیادی دارند. اما همه تلاش ما کسب بهترین نتایج از هر مسابقه است.

هاشم‌پور تصریح کرد: هدف ما رسیدن به فینال است و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. علاوه بر قدرت زیادی که به عنوان یکی‌ از پنج تیم برتر جهان داریم، غیرت ایرانی بازیکنانم همیشه باعث می‌شود تا در شرایط سخت، اتفاقات بزرگی را رقم‌ بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز