خبرگزاری کار ایران

اعتراض مادر رونالدو به مافیا در فوتبال!

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۳۵

مادر کریستیانو رونالدو مهاجم یوونتوس می‌گوید مافیا در فوتبال موجب شده تا فرزندش برخی اوقات به حقش نرسد.

به گزارش ایلنا، دولورس آویرو، مادر کریستیانو رونالدو فرزندش را شایسته کسب توپ طلای امسال می‌داند. کریستیانو تا به امروز 5 بار توپ طلا را برده و به همراه مسی پرافتخارترین بازیکنان در کسب این جایزه محسوب می‌شود؛ با این حال مادر این بازیکن 34 سال مدعی است که حق او بیشتر از این‌ها بوده است.

او در مصاحبه جدیدش گفت: «دست‌های مافیا در کار است. فکر می‌کنم مافیا واژه مناسبی برای توصیف ماجرا باشد. بله یک مافیای فوتبالی وجود دارد. اگر همه چیز را دیده باشید، متوجه شده‌اید که همه چیز زیر سر مافیا است. اگر کریستیانو اسپانیایی یا انگلیسی بود، چنین کارهایی را در حقش انجام نمی‌دادند اما از آنجایی که او پرتغالی است و اهل مادیرا، خب ما شاهد چنین اتفاقاتی هستیم.»

مادر رونالدو در پاسخ به این سؤال که آیا فرزندش در این فصل ششمین توپ طلای خود را کسب خواهد کرد یا نه، عنوان کرد: «نمی‌دانم که آیا امسال می‌برد یا نه اما مطمئنم که بالاخره ششمین توپ طلایش را می‌گیرد. من فکر می‌کنم که اگر عملکرد او را بر اساس آنچه در طول فصل انجام داده تحلیل کنیم، می‌بینم که حقش است که این جایزه را ببرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز