خبرگزاری کار ایران

با ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال به تاجیکستان می‌رویم

آزمون: حضور در کافا تجربه بازیکنان جوان را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۲۵

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر23 سال گفت: حضور در کافا باعث می شود تا نقاط ضعف و قوت تیم ملی مشخص شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون- سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال دختران در خصوص حضور دررقابتهای کافا که به میزبانی تاجیکستان برگزار می شود، گفت:  این تورنمنت با حضور تیم های ترکمنستان ،ازبکستان، قرقیزستان ،تاجیکستان ترکمنستان و ایران برگزار می شود . معتقدم شرکت در این تورنمنت به پیشرفت فوتبال ما کمک می کند و باعث می شود تا در یک مسابقه رسمی بازیکنان را ارزیابی کنیم.  تاکتیک ها و برنامه های تیمی خود را اجرا کنیم و ببینیم در کجا ها ضعف داریم چه جاهایی باید بیشتر کار کنیم و برای برنامه ریزی های خود هوشمندانه تر و هدفمند تر عمل کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه ای داریم و امیدوارم علاوه بر نتایج قابل قبول تجربیات گرانبها و ارزشمندی بدست آوریم.

آزمون ادامه داد: الان پشتوانه بسیار خوبی از بازیکنان نوجوان و جوانان در تیم های ملی داریم که این مسابقات میتواند  به ملی پوشان کمک کند و از لحاظ فنی در شرایط مناسبی قرار بگیرند. تجربه کسب کنند و هر روز عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 23 سال در ادامه بیان کرد: سال قبل در این مسابقات شرکت کردیم و محدودیت سنی داشتیم.امسال چند هدف رو دنبال می کنیم که اولین و مهم ترین  هدفمان کسب تجربه برای بازیکنان جوان  است . احتمالا از حضور ۵ بازیکن با تجربه از بزرگسال  در این تیم استفاده میکنیم که همین امر می تواند قدرت تیم ما را در این بازیها بیشتر کند و بازیکنان بزرگسال با استفاده از تجربیات و کیفیت شان میتوانند راهنما و پشتیبان خوبی برای جوانان باشند.

وی در پایان گفت: حضور در این بازیها  تجربه خوبی برای همه کادر است و این تیم شالوده ی آینده فوتبال بانوان را میسازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز