خبرگزاری کار ایران

ناظمی: به نفع هیچ کاندیدایی کنار نمی روم

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۵۸۴

نامزد انتخابات هیئت فوتبال گیلان با بیان اینکه قصد ندارد به نفع هیچ کدام از کاندیداها کنار برود گفت: از ابتدا برای حضور در انتخابات برنامه جامع داشتم و بدون هدف وارد این کارزار نشدم.

به گزارش ایلنا، افشین ناظمی با جدی دانستن رقابت نامزدها در انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان و نامشخص بودن نتیجه انتخابات اظهار داشت: به نظر من این دوره رقابت بسیار فشرده است و تا روز اعلام نتایج هیچ نامزدی ازپیش برنده نیست.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه اگر مشکلاتی در فوتبال احساس نمی کرد هرگز وارد این کارزار نمی شدم عنوان کرد: من دنبال محکوم کردن و نشان دادن انگشت اتهام نیستم و خودم سال ها کار اجرایی کرده ام و می دانم شرایط چقدر سخت است و دست تمام متولیان فعلی و پیشین فوتبال استان را به گرمی می فشارم.

نامزد انتخابات هیئت فوتبال گیلان انتقادهای نادرست از متولیان فوتبال استان را از روی عدم اشراف به قوانین دانست و تصریح کرد: هنوز خیلی ها نمی دانند که مثلا هیئت فوتبال مالک ورزشگاه ها نیست که در آن ساخت و ساز کند یا هیئت شرایط اداره تیم های استان را ندارد و به همین دلیل بعضی انتقادات پایه درستی ندارد.

وی با اعلام اینکه برای اداره هیئت فوتبال دارای یک برنامه مدون و جامع است که بر روی آن کار کارشناسی شده ابراز داشت: من یک شب از خواب بیدار نشدم که تصمیم به ورود در این میدان را داشته باشم و برای این کار با بسیاری از صاحب نظران مشورت کردم و یک تیم فنی به عنوان مشاور من را همراهی می کند.

ناظمی با برشمردن بخشی از برنامه های خود برای بهبود شرایط فوتبال استان گیلان گفت: منظم سازی تعامل و ارتباط با ستاد اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، تدوین طرح جامع مدیریت ورزش فوتبال استان در چارچوب استراتژی کلان ورزش و فدراسیون و تدوین طرح جامع حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در فوتبال بخشی از برنامه های راهبردی من است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با مهم دانستن تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشاوره متشکل از محققان، پژوهشگران و کارشناسان و پیشکسوتان اظهار داشت: برنامه ریزی برای سامان دهی و افزایش کار آمدی هیئت های شهرستان و تهیه طرح افزایش نظارت هیئت بر واحدهای زیر مجموعه و ترویج فرهنگ قانون گرایی و مقابله با مفاسد اداری مالی در هیئت از دیگر اصول کاری من خواهد بود.

نامزد انتخابات هیئت فوتبال تعامل سازمان یافته با رسانه های جمعی و تبدیل روابط عمومی به پایگاه دریافت مطالبات ورزشکاران و پیشکسوتان و مردم و تدوین برنامه ارتقای کارکرد روابط عمومی را ضروری دانست و گفت: تشکیل بانک اطلاعات تخصصی ورزشکاران و تدوین نظام نامه فرهنگی داوران فوتبال در تمامی سطوح بسیار مهم است.

وی تاسیس شورای عالی توسعه ورزش فوتبال در استان و تقویت نهادهای نظارتی را از اولویت های کاری خود عنوان کرد و افزود: استفاده از شخصیت های موثر و کارآمد در هیئت رئیسه، جذب اسپانسرهای مالی با استفاده از ظرفیت های سیستمی فوتبال و ایجاد امنیت و جلب اعتماد سرمایه گذاران را برای بهبود شرایط اقتصادی فوتبال گیلان ضروری است.

ناظمی در ارتباط با فوتبال آموزشگاه اظهار داشت: همکاری با وزارتخانه های آموزش و پرورش و آموزش عالی برای توسعه مسابقات مدارس و آموزشگاه ها و دانشگاه ها، گسترش امکانات سخت افزاری پایه در سطح استان و توسعه مدارس فوتبال به صورت متوازن درسطح استان برخی از برنامه های کاری من خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود هم مرز بودن استان گیلان با کشور صاحب فوتبالی مانند آذربایجان را یکی از فرصت ها برای بین المللی کردن فوتبال گیلان عنوان کرد و افزود: ایجاد مرکز آموزشی بین المللی مربیان در گیلان، افزایش سطح تعاملات باشگاه های استان با کشورهای حاشیه خزر و برگزاری سمینارهای منطقه ای و بین المللی به منظور گسترش تعاملات مد نظر من است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز