خبرگزاری کار ایران

شاگردان پورموسوی آماده برای نخستین گام

ستاره های فردا در قاب ماندگار

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۰۵

اعضای تیم فوتبال جوانان ایران در آستانه آغاز مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا صبحی امروز عکسی به یادگار ثبت کردند تا قابی از ستاره های فردای فوتبال ملی ایران در یادها بماند.

به گزارش ایلنا،تیم فوتبال جوانان ایران از 15 آبان وارد مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا خواهد شد و در تهران برابر تیم های قرقیزستان، نپال و امارات قرار می گیرد. نخستین هدف شاگردان سیروس پورموسوی در این مرحله کسب مجوز حضور در دور نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیاست که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود.

تجربه نشان داده تصویری که امروز از این تیم ثبت شد در خاطر اهالی فوتبال ماندگار می شود تا سال های نه چندان دور در قامت تیم های ملی فوتبال امید و بزرگسالان دوباره شاهد ایستادن همین ستاره ها در کنار هم باشیم. همانطور که بسیاری از اعضای امروز تیم های ملی فوتبال المپیک و بزرگسالان ایران با تجربه حضور در تیم ملی جوانان به این رده رسیده اند و به نظر می رسد در جمع شاگردان مستعد تیم پورموسوی هم نفراتی هستند که در آینده فوتبال ایران نقشی ماندگار به نامشان ثبت خواهد شد.

قاب امروز ستاره های فردا را به یاد داشته باشید ، جوانانی جویای نام که با تلاش و پشتکار به پیراهن تیم ملی رسیده اند و اگر در همین مسیر به درستی گام بردارند حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

شاگردان پورموسوی که به تازگی در مسابقات کافا عنوان قهرمانی کشورهای آسیای میانه را به نام خود ثبت کردند، در بازی های پیش روی خود چشم انتظار حمایت همه جانبه اهالی فوتبال هستند تا در ورزشگاه پاس قوامین با استفاده از امتیاز میزبانی نمایشی قدرتمندانه در برابر حریفان خود داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز