خبرگزاری کار ایران

جلالی: برای درست شدن این تیم باید حوصله کرد/ بازیکنانم هرچه از دست‌شان برآید برای موفقیت تیم انجام می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۱۹۶

سرمربی گل گهر در مورد تساوی بدون گل مقابل پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پیکان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگا‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: از بازی امروز راضی هستم و به آینده خوش‌بین هستم. در بخش دفاعی هماهنگ و مسنجم بودیم و فرصتی به حریف ندادیم. در روزی اینگونه بازی کردیم که 6 بازیکن خود را کلا نداشتیم. سجاد آشوری هم چند روز استراحت کرد و با آمپول وارد زمین شد. قنبری هم شرایط حضور در ترکیب را نداشت. باید در آینده به جایی برسیم که در خانه امتیازات بالایی بگیریم.

وی افزود: محدودیت‌های زیادی داریم و همه باید حوصله کنند تا این تیم به اهدافش برسد. از هواداران تشکر می‌کنم که حامی ما هستند، اما بدانید بازیکنانم هرچه از دست‌شان برآید برای موفقیت تیم انجام می‌دهند. چند بازیکن اصلی خود را نداشتیم. در رختکن هم به بازیکنانم گفتم که مساوی در خانه راضی کننده نیست، اما شما به نحوی بازی کردید که من را به آینده امیدوار کردید. این تیم به زمان نیاز دارد تا به اهدافش برسد.

جلالی درمورد مصدومیت بازیکنان گل‌گهر گفت: نمی‌خواهم درمورد این موارد صحبت کنم. این مشکل بزرگی است که داریم و حدود 7 بازیکن آسیب دیده در تیم هستند. هفته گذشته در تهران روی چمن مصنوعی یک بازی تدارکاتی انجام دادیم. یک‌شنبه در زمین نجف‌شهر تمرین کردیم و زمین شرایط مناسبی نداشت. تیم در شرایطی است که خیلی باید از آن مراقبت کنیم. در دو هفته اخیر برنامه‌ریزی دقیقی داشتیم و در حال رفع برخی از مشکلات هستیم و برای رفع ادامه مشکلات نیاز به زمان داریم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درخصوص اینکه تیمش در فاز دفاعی عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشت، خاطرنشان کرد: ما در این بازی اصلاً به حریف فرصت ندادیم. این در حالی است که پیکان 15 گل زده دارد و بهترین تیم هجومی است، اما ما یک فرصت هم به آنها ندادیم. این نشان می‌دهد که ما در حال پیشرفت هستیم. برای انتقال این پیشرفت به خط حمله نیاز به زمان داریم. من از مساوی خانگی هیچ‌وقت راضی نمی‌شوم، اما بازی بازیکنانم امیدوارم کننده بود. از زبیدی توقعات زیادی داشتیم؛ ظرفیت بازیکنانم را می‌دانم. برزای با تمام وجودش برای تیم بازی کرد. زینالی بازیکن کم‌تجربه ای است، اما سعی کرد خواسته‌های ما را اجرا کند. اگر سجاد آشوری مصدوم نمی‌شد و بایرامی را داشتیم شرایط فرق می‌کرد.

جلالی عنوان کرد: امروز تقریباً تمام بازیکنان استرس داشتند. بازیکنان از شرایط تیم در جدول رده‌بندی ناراحت بوده  و دنبال تغییر وضعیت هستند. در هر دو بازی اخیر ما در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم. من وقتی 5 دقیقه شرایط بازی را برای آنها تشریح می‌کنم خیلی راحت شرایط تغییر می‌کند. اگر بتوانیم تا نیم فصل 10 امتیاز بگیریم خیلی به نیم فصل دوم امیدوارم می‌شوم.

جلالی در مورد وضعیت مصدومیت آشوری گفت: خوشبختانه دچار شکستگی نشده است و احتمالاً نیاز به زمان خواهد داشت. 

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد گل‌گهر در ادامه کار نیاز به یک مهاجم دارد، تصریح کرد: موجودی ما در حال حاضر همین است و به آن هم نیاز داریم. باید به این بازیکنان روحیه داد. ما در 7 بازی باید 10 امتیاز کسب کنیم. وقتی می‌گویم رفع برخی از مشکلات نیاز به زمان دارد یعنی همین؛ باید به بازیکنان انگیزه داد تا شاداب باشند و با قدرت به کار خود ادامه دهند.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درپاسخ به این سوال که چرا اواخر بازی روش بازی تیمش به سانتر از جناحین تغییر پیدا کرد، اظهار داشت: گل‌های خورده پیکان را دیده‌اید؟ 14 گل خورده که 8 گل را روی سانترها دریافت کرده است. در 20 دقیقه پایان بازی ریسک بزرگی کردم، چون وسط زمین را خالی کردم. زبیدی دو فرصت خوب داشت و اگر خوب سانتر می‌کرد به هدف خود می‌رسیدیم. شک نکنید برای کاری که انجام می‌دهیم ساعت‌ها فکر می‌کنیم. برای بازی هفته بعد در بوشهر برنامه‌ متفاوتی داریم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم تا آرامش به تیم بیاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز