خبرگزاری کار ایران

سکوت کاپیتان جنجالی آرسنال شکست: آروز کردند دخترم سرطان بگیرد!

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۰۸۹

کاپیتان تیم فوتبال آرسنال که طی هفته اخیر خبرساز شده بود طی بیاینه‌ای درباره اتفاقات بازی مقابل کریستال پالاس توضیح داد.

به گزارش ایلنا، گرانیت ژاکا از طریق بیانیه ای که آرسنال در رسانه‌های اجتماعی منتشر کرده ، تهدیداتی که طی چند روز اخیر علیه خانواده‌اش مطرح شده را فاش کرده است. کاپیتان توپچی‌ها در جریان بازی مقابل کریستال پالاس وقتی از زمین مسابقه خارج می‌شد تا جایش را به بازیکن تعویضی بدهد، بازوبند کاپیتانی را از دستش خارج کرد و پیراهنش را هم در آورد تا در اوج خشم هواداران به رختکن برود.

در بیانیه‌ای که باشگاه آرسنال صحبت‌های ژاکا را در آن گنجانده آمده است: بعد از مدتی وقت گذاشتن برای تأمل در مورد اتفاقات بعد از ظهر یکشنبه، می‌خواهم به جای یک پاسخ سریع توضیحاتی را برای شما بیان کنم. صحنه هایی که در زمان تعویض من اتفاق افتاد، مرا به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

من عاشق این باشگاه هستم و همیشه صد در صد توانم را برای تیم می‌گذارم. احساس عدم درک هوادارانم و تکرار اظهار نظرهای توهین آمیز در مسابقات و در رسانه‌های اجتماعی طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته، به شدت به من آسیب زده است. مردم در رسانه‌ها به من جملاتی مانند" ما پاهای شما را می‌شکنیم "،" همسرتان را می‌کشیم "و" آرزو می‌کنیم که دختر شما به سرطان مبتلا شود " را گفته‌اند.

این مرا عصبانی کرده و وقتی روز یکشنبه در ورزشگاه احساس کردم که نقطه جوش را رده کرده‌ام. در این شرایط، من به خودم اجازه می‌دهم که همه چیز را به دوش بکشم و به گونه‌ای واکنش نشان دهم که به گروه هوادارانی که از باشگاه، تیم ما و خودم با انرژی مثبت حمایت می‌کنند بیاحترامی کنم. این قصد من نیست و اگر مردم اینطور فکر می‌کنند، واقعا متاسفم. آرزوی من این است که دوباره به مکان احترام متقابل برگردیم، بیاد داشته باشیم که چرا در وهله اول عاشق این بازی شدیم. بیایید با هم مثبت پیش برویم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز