خبرگزاری کار ایران

امامعلی:‌ می‌خواهیم بهترین خط حمله لیگ را داشته باشیم / مقابل گل گهر محکوم به برد هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۰۲۳

مهاجم تیم پیکان درباره عملکرد خط حمله این تیم و رویارویی با گل گهر سیرجان در هفته نهم صحبت کرد.

فراز امامعلی مهاجم تیم پیکان در گفت و گو با ایلنا، درباره برتری مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر گفت: در این بازی هر دو تیم تحت فشار بودند و به نظرم جایگاه ما و آنها واقعا سیزده و چهاردهم جدول نبود. خیلی خوشحالیم که ابتدا توانستیم بعد از 12 سال ذوب آهن را شکست بدهیم و اینکه توانستم یکی از گلزنان این مسابقه باشم. باید به این برد دست پیدا میکردیم تا شرایطی که داشتیم خارج می‌شدیم و روند رو به رشدی را آغاز کنیم.

امامعلی درخصوص گلزنی برابر ذوب آهن گفت: خداراشکر 3 گله شدم؛ این را همه می‌دانیم که گلزنی نتیجه تلاش همه بازیکنان است و همانطور که ما گل می‌خوریم کل تیم یک گل را پذیرفته‌اند؛ در گلزنی هم همین شکل است. این گل تلاش همه بچه‌ها بود و بعد از گل، ما راحت بازی کردیم تا به گل دوم هم دست پیدا کردیم. ذوب آهن حریف قابل احترامی بود و خوشحالیم که در این مسابقه برنده شدیم.

مهاجم خودروسازان درخصوص عملکرد موفق خط حمله این تیم عنوان کرد: ما یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را در حال حاضر در اختیار داریم و در بین بازیکنان ما رقابتی وجود ندارد چون هر چقدر که بیشتر تلاش کنیم در نهایت تیم به نتیجه می‌رسد و اولویت موفقیت تیم است. می‌خواهیم بهترین خط حمله لیگ را داشته باشیم و تفاوتی ندارد که کدام یک از ما بازیکنان گلزنی کند.

بازیکن تیم پیکان درباره انتقادهایی که از دروازه‌بان‌های این تیم مطرح می‌شود بیان داشت: در بازی با ذوب آهن عملکرد آقای شیخ ویسی خیلی عالی بود و همه بازیکنان لذت بردند. یک عده دوست دارند که همیشه حاشیه درست کنند و هیچ کس در تیم ما تحت فشار نیست. فوتبال یک سر برد و یک سر باخت دارد. وقتی که نتیجه نگیرید، برخی انتقادها طبیعی است اما برخی دوست دارند که تفرقه بیندازند. همه ما بازیکنان زیر نظر آقای فرکی به دنبال بهترین نتیجه هستیم و این هدف ماست و به صحبت‌های اینگونه آدم‌ها توجه نمی‌کنیم.

فراز امامعلی درخصوص رویارویی با تیم گل گهر سیرجان در هفته نهم گفت: ما در این مسابقه محکوم به برد هستیم و این بازی می‌تواند یکی از مهم‌ترین بازی‌های ما باشد. تنها به کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم و آنها هم مثل ما به برد نیاز دارند. ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم. امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز