خبرگزاری کار ایران

اسدی: صدای اعتراضات ما شنیده نمی‌شود/امیدوارم روند روبه رشدمان ادامه‌دار باشد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۹۰

مربی تیم پارس جم گفت: هر چه قدر هم که صحبت کنیم، صدایمان به جایی نمی‌رسد. اگر اتفاقات هفته گذشته برای یکی از تیم‌های مطرح رخ می‌داد، تمام هفته درگیر آن بود، اما کمیته داوران خیلی عادی با این موضوع برخورد کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی اسدی بعد از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم؛ بخصوص در نیمه اول که چندین موقعیت خوب داشتیم اما بدلیل بدشانسی و کم دقتی نتوانستیم آن‌ها به گل تبدیل کنیم.

اسدی ادامه داد: عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم و مستحق پیروزی بودیم. سپاهان تیم خیلی خوب و صدرنشین لیگ برتر است.امیدوارم روند رو به رشد ما ادامه پیدا کند و تیم ما روز به روز بهتر شود.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اظهار داشت: یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر از نظر بودجه تیم ما است. بدلیل تغییرات زیادی هم در تیم صورت گرفته نیاز به زمان داریم. رفته رفته بهتر می‌شویم و به اهداف کادر فنی نزدیک می‌شویم. باید بیشتر تلاش کنیم تا ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

وی درخصوص تعویض محمد نوری گفت: نوری کاپیتان ویک بازیکن موثر برای تیم ما است. به این دلیل که سپاهان بعد از دقیقه 60 رو به بازی مستقیم آورد ما هم با نظر آقای کمالوند مجبور شدیم یک هافبک دفاعی اضافه کنیم. با نظر ایشان تغییرات انجام شد تا از دریافت گل جلوگیری شود. دو بازیکن کناریمان را هم تعویض کردیم تا با حضور بازیکنان تازه نفس و با انرژی، از ضدحملات سپاهان جلوگیری کنیم.

اسدی درخصوص داوری این دیدار گفت: درمورد داوری صحبتی ندارم. هر چه قدر هم که صحبت کنیم، صدایمان به جایی نمی‌رسد. اگر اتفاقات هفته گذشته برای یکی از تیم‌های مطرح رخ می‌داد، تمام هفته درگیر آن بود، اما کمیته داوران خیلی عادی با این موضوع برخورد کرد. این همه کمالوند صحبت کرد، اما به جایی نرسید.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ قصد ندارم بگویم اشتباهات داوری عمدی است، اما چرا تمام اشتباهات فقط گریبان ما را می‌گیرد. مشکلات مالی کم است، مشکلات داوری هم اضافه شده است. با چنگ و دندان تیم را سر پا نگه داشته‌ایم. اگر اعتراض نکنیم حقمان را می‌خورند و اگر اعتراض کنیم، محروم می‌شویم.

اسدی درخصوص اعتراض بازیکنان پارس به داوری گفت: بعد از پنالتی بازیکنان اعتقاد داشتند تصمیم داور اشتباه بوده است. با وجود صحبت‌های کمالوند برای حفظ آرامش، در واکنش به تصمیم اشتباه داور اعتراض کردند و چندین کارت دریافت کردیم. امیدوارم یک نفر پیدا شود تا از حق پارس جم دفاع کند.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: دو، سه بازیکن مصدوم داریم که جزو مهره‌های اصلی ما هستند. از تماشاگران واقعی پارس تشکر می‌کنم که تا دقایق آخر تیم را تشویق کردند.هنه بچه‌ها تمام توانشان را برای آنها می‌گذارند. تا باعث خوشحالیشان باشند.امیدوارم با نتایج خوب روزهای خوبی را برای هواداران جم رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز