خبرگزاری کار ایران

جلالی: شناخت کاملی از تیم پیکان دارم/با انگیزه،همدلی و با هدف بردن بازی خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۷۹

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: در حال حاضر یک بازیکن محروم و پنج بازیکن مصدوم را در بازی فردا در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان گل گهر با انگیزه کامل و همدلی با هدف بردن بازی خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در  نشست خبری پیش از دیدار با تیم پیکان تهران اظهار داشت: شناخت کافی روی تیم پیکان دارم.تیم پیکان در این فصل عملکرد خوب و بازی‌های متغیری داشته است.

جلالی افزود: در حال حاضر یک بازیکن محروم و پنج بازیکن مصدوم را در بازی فردا در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان گل گهر با انگیزه کامل و همدلی با هدف بردن بازی خواهند کرد.

جلالی درخصوص تغییراتی که اخیرا در کادر فنی تیم گل گهر سیرجان به وجود آورده است، گفت: گل گهر با توجه به شرایطی که داشت نیاز به هل دادن و حمایت شدن داشت و برای همین ، می بایست کادر فنی متخصص از تیم پشتیبانی می کرد.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان اضافه کرد: آقای پورغلامی تجربه سرمربی‌گری در لیگ برتر را در کارنامه خود دارند و مربی بدنساز اسپانیایی هم جزو بهترین ها در این حوزه است.

وی در پایان از هواداران گل‌گهر درخواست کرد باتوجه به رایگان بودن این دیدار اعضای تیم گل گهر سیرجان را تنها نگذارند و با حضورشان مایع دلگرمی بازیکنان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز