خبرگزاری کار ایران

تارتار: از فولاد بهتر بودیم؛ اگر داوران اشتباه کرده باشند، حلال‌شان نمی‎‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۷۵

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازی انصافا جذاب بود و دو گل هم داشت اما مردود اعلام شدند. امیدوارم داوران در این زمینه تصمیم درستی گرفته باشند.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار برابر فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ بازی انصافا جذاب بود و دو گل هم داشت اما مردود اعلام شدند. امیدوارم داوران در این زمینه تصمیم درستی گرفته باشند. در غیر این صورت یعنی ما دو امتیاز از این بازی را از دست دادیم و نمی‌دانم آن‌ها چه پاسخی به ما خواهند داد.

او افزود: داوران خوبی این بازی را قضاوت می‌کردند اما اگر واقعا حق‌مان را نداده باشند، من به هیچ وجه این دو داور را حلال نخواهم کرد. به خودشان هم این موضوع را بعد از بازی گفتم زیرا برد ما در این بازی می‌توانست جایگاه تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد را با هم عوض کند و ما بالاتر از فولاد قرار می‌گرفتیم.

تارتار ادامه داد: آن هم جای تیمی که زیرساخت‌ها و بودجه‌اش قابل قیاس با ما نیست. فولاد یک تیم کاملا حرفه‌ای است و برای کورس بالای جدول بسته شده است. انصافا در زمین از فولاد بهتر بودیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. از هواداران نیز تشکر می‌کنم که 90 دقیقه ما را تشویق کردند. دست آن‌ها را به گرمی می‌فشارم و امیدوارم همین حمایت‌ها را تا پایان فصل از ما داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز