خبرگزاری کار ایران

منصوریان: بازی فردا را یک شروع خوبی می‌دانم/ شاهین می‌آید نتیجه بازی با پرسپولیس را جبران کند

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۷۳

سرمربی ذوب آهن در مورد وضعیت تیمش پیش از دیدار با شاهین صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا بازی بسیار مهمی برای ماست. به خاطر اینکه ما در جدول مسابقات برخلاف اینکه کارشناسان و صاحب‌نظران فوتبال می‌گویند، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم، اما به اندازه کافی امتیاز اندوخته نداریم.

وی ادامه داد: سعی و تلاش‌مان بر این است که هر هفته در تمرینات مشکلات و بی‌دقتی‌های بازیکنان را برطرف کنیم و دقت عمل و تمرکز در عقب زمین داشته باشیم. فردا را یک شروع خوبی می‌دانم که بتوانیم  لذت اولین سه امتیاز را در شهر خودمان بچشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «چه شناختی از شاهین بوشهری که سرمربی مشخصی بالای سر این تیم نیست، دارید؟»، تصریح کرد: من جا دارد اینجا روز مربی را به تمام مربیان تبریک بگویم. دست تک‌تک مربیانم را که در هر جای ایران هستند می‌بوسم، مربیان بزرگی که من از دست دادم مثل ناصر حجازی و منصور پورحیدری. به بازمانده‌های این دو عزیز هم تبریک می‌گویم. در مورد تیم شاهین بوشهر هم باید ابتدا به کریمیان خوش‌آمد بگویم. من این افتخار را داشتم که در سال اول مربیگری‌ام در پاس همدان بازیکن من بود.

وی ادامه داد: ما متر و عیارمان برای شاهین بوشهر را بازی آنها برابر پرسپولیس نگذاشتیم. ملاک ما بازی شاهین و سایپا بود که آنها 2 بر صفر برنده بودند. می‌دانیم که هفته قبل هفته خوبی برای شاهین نبوده است که می‌تواند هم نکته مثبت برای ما باشد و هم نکته منفی باشد. نکته خطرناک این است که آنها بخواهند دوباره خودشان را پیدا کنند و بخواهند احقاق حق کنند و شرایط دیگری را رقم بزنند. خیلی با مراقبت به زمین می‌رویم و با همان شرایطی که مقابل تراکتور و سپاهان به زمین رفتیم، بازی خواهیم کرد. به آنها احترام خواهیم گذاشت و تیم بسیار خطرناکی هستند. شاهین شهرداری بوشهر در مشهد هم به تیم یحیی گل‌محمدی به سختی باختند. مسابقات لیگ شرایطی نیست که تیمی بگوید از تیم دیگری خیلی بهتر است.

منصوریان درباره محروم و مصدوم‌های تیمش هم گفت: خداراشکر مصدوم نداریم و فقط مسعود ابراهیم‌زاده را به خاطر فوت مادرش که بیش از 20 روز کنار تیم ما نبود، باید آماده بازی کنیم. محروم هم برای بازی فردا نداریم.

وی درباره اینکه همه از ذوب‌آهن انتظار پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر را دارند، گفت: صحبت امروز من هم با بازیکنان این است که مقابل هر تیمی که بازی می‌کنیم برای سه امتیاز بازی کنیم. مدیرعامل و مجموعه تیم ما روزهای سختی را می‌گذارند. هیئت مدیره، بازیکنان و همه منتظر این سه امتیاز هستیم. اگر بچه‌ها حواس‌شان جمع نباشد ممکن است غافلگیر هم باشیم. فکر می‌کنم یکی از روزهای خوبمان رقم بخورد چون بچه‌های ما تمرکز کافی را دارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حاشیه‌هایی که در چند روز گذشته پیش آمده است، تصریح کرد: فاصله ما با تهران نزدیک به 500 کیلومتر است و اخبار خیلی تغییر می‌کند. بحث خاصی هم نبود. هواداران پیشکسوت تیم همیشه کنار ما هستند و خیلی هم دوست‌شان داریم. شش هفت نفر هستند که هر کدام از دهه 50 از ذوب‌آهن صحبت می‌کنند که من تازه آن موقع به دنیا آمده بودم. کشمکش حرفی بود، اما اینکه خبر آن به تهران برسد و اینکه بگویند کار به زد و خورد فیزیکی کشیده است، درست نیست. هر روزی که ما از خواب بلند می‌شویم یک درس بزرگ می‌گیریم.

وی افزود: همه هدف ما این است که ذوب‌آهن نتیجه بگیرد. همه با هم باید دست به دست هم بدهیم که تیم از شرایط فعلی خارج شود. اگر تیم در این دو هفته آینده به روند خوبی برسد دوباره به فرم ایده‌آلش می‌رسد. با این تفاوت که ما سال گذشته در هفته نوزدهم به فرم ایده‌آل رسیدیم، اما امسال این شانس را داریم که زودتر به نتیجه برسیم. خیلی از وقت‌ها در باشگاه‌هایی مثل استقلال که بودم این اتفاقات و حواشی عادی است. مثلاً شاید در تمرین استقلال هر روز بین هواداران این اتفاقات به وجود  می‌آمد. ذوب‌آهن چون خیلی بی‌حاشیه و خوب است یک چنین اتفاقی می‌افتد خیلی بزرگ‌نمایی می‌شود. از دیدم من حاشیه به وجود آمده خیلی عادی بود و یک بحثی بود که یک هوادار می‌خواست از سرمربی تیم سؤال و جواب کند و شاید هم به یک کشمکش حرفی بکشد. هرکسی سعی می‌کند ایده خودش را برای رشد ذوب‌آهن یک طوری بیان کند.

منصوریان در پایان گفت: ما فردا می‌خواهیم یک اتفاق خوب را برای باشگاه ذوب‌آهن رقم بزنیم. می‌خواهیم این اتفاق طوری رقم بخورد که بتوانیم یک دروازه‌بان جوان را به بازی بگیریم. از رسانه‌ها می‌خواهیم که از معراج اسماعیلی حمایت کنند. ما می‌خواهیم او را کنترل کنیم تا ببینیم می‌توانیم یک رشید مظاهری، علیرضا بیرانوند یا سیدحسین حسینی در بیاوریم. با توجه به اینکه قرارداد او هم بلندمدت است بتوانیم دروازه ذوب آهن را بیمه کنیم. با تمام احترامی که برای تمام دروازه‌بان‌های تیم‌مان داریم. این بازیکن را به بزرگترهای تیم سپردیم تا او را کنترل و حمایت کنند. امسال می‌خواهیم با یک روند جدید به او نگاه کنیم تا معراج به یک فرم ایده‌آل برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز