خبرگزاری کار ایران

استعفای سرمربی نساجی در نشست خبری

مهاجری: تیر خلاص را خوردم / دیگر نمی‌توانم چیزی به نساجی اضافه کنم

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۶۷

سرمربی نساجی مازندران که میگوید از کلمه استعفا متنفر است اعلام کرد دیگر قادر به ادامه همکاری با قرمزپوشان قائمشهری نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از تساوی شاگردانش در بازی هفته نهم مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: واقعا شرمنده این مردم شدیم و خیلی برایم سخت است که این شاید آخرین بازی بود که من به عنوان مسئول فنی تیم نساجی در خدمت مردم قائمشهر بودم، خیلی قول دادم و خیلی سختی کشیدیم تا این مردم را خوشحال کنیم، این را بگویم که همه چیز تقصیر من است و همه تقصیرها را به گردن می‌گیرم. نمیدانستم که نساجی چه جایگاهی بین مردم دارد، ما باید تیم قوی تری میبستیم، توان بیشتری می‌گذاشتیم. نساجی تیمی نیست که برای نیفتادن بسته شود و بازی کند.

او ادامه داد:‌ این را درک کردم، واقعا من دیگر نمیدانم چه باید بگویم. بیشتر از این در توان من نیست. من شرفم را وسط گذاشتم، بچه ها همه توانشان را بکار گرفتند، به بازیکنانم افتخار میکنم. شما مقابل فولاد دیدید که ما نود دقیقه بازی کردیم، امروز هم همینطور بود از دقیقه دو ضمن احترامی که برای تیم شایسته صنعت نفت و کادرفنی و اندک هوادارانی که امروز به ورزشگاه آمده بودند قائلم، بارها گفتم، امروز نساجی و قائمشهر به فوتبال ایران درس داد. بازیکنان ما یک دقیقه هم از استراتژی که داشتند دست نکشیدند و هواداران هم همینطور در شرایط سخت اقتصادی که هست از قبل از بازی تا 30 دقیقه بعد از بازی تشویق کردند که باید ما را از خواب بیدار شویم. الان هم چون خودمان را به خواب زدیم بیدار نمیشویم. در این چندماه خیلی چیزها از مردم این شهر یاد گرفتم. سالهاست که در فوتبال هستم و در تیم پرتماشاگر ابومسلم هم بودم اما اینطور مردمی ندیدم، نداریم و نخواهیم داشت. ایران باید به مردم و هواداران نساجی و قائمشهر افتخار کند.

مهاجری در واکنش به این سوال که با این توصیف استعفا داده است گفت: من نمیتوانم اسمش را استعفا بگذارم. واقعا دیگر توانش را ندارم. تا الان با دلم جلو آمدم و اهل شکایت هم نیستم. هیچ منتی هم سر کسی ندارم و تا الان که شال هواداران را روی دوشم گذاشتم تا آخر عمرم نگه می‌دارم. این شال را محمد هوادار نساجی که همه میشناسید به من داده؛ این شال تبرک است و از کربلا برای من آورده است. بین دو نیم وقتی توپ های ما در گل نمیرود دیگر نمیدانیم باید چکار کنیم. هر راهی که برای گلزنی در فوتبال وجود دارد را ما انتخاب کردیم و به چارچوب دروازه هم رسیدیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم. متاسفانه تیر دروازه یا دروازه بان مانع ما شد. خوشحالم و به تیمم افتخار میکنم. من بیشتر از این ندارم که بخواهم اضافه کنم. من میدانم که اگر ادامه بدهیم نمیتوانیم چیزی اضافه کنیم. من اهل ناز نیستم و چیزی ندارم که به آنها بدهم. دست تک تک هواداران را میبوسم و از آنها به افتخار یاد میکنم. امیدوارم لیاقت احترامی که برای من داشتند را داشته باشم.

سرمربی نساجی در پاسخ به سوال خبرنگاری که به استعفای مهاجری اشاره کرد و سپس به مسائل داوری اشاره کرده گفت: من در زندگی ام استعفا ندادم. بحث استعفا نیست. من در شرایط سخت تری هم کار کرده ام. از این کلمه متنفرم. این استعفا نیست من دیگر نمیتوانم چیزی به مردم اضافه کنم. مردم مطالبه بحق دارند. مردم تا کی باید نساجی و محمدرضا مهاجری را در این شرایط تحمل کنند. بالاخره ما باید برد هم بیاوریم. من نمیخواهم ارزش بازیکنانم را کم کنم. اما شما ببینید که ما در چه شرایطی باید کار کنیم. مشکلات زیادی داریم. 

سرمربی نساجی در واکنش به این سوال که اگر کارت بازی بازیکنها صادر شود ایا از استعفایش منصرف میشود یا خیر گفت:‌ ببینید کارت صادر شود الان چه اتفاقی میافتد؟ محمد قاضی چند مدت است که از شرایط بازی دور است؟ الان او به ترکیب اضافه شود مگر میتواند معجزه کند؟ او را آوردیم که کمک کنند اما جای خودش به جای خودش. 

مهاجری در واکنش به این سوال که با استعفایش موافقت نمی‌شود گفت:‌نه، من تصمیم را گرفته‌ام. شاید من را محروم هم کنند. من تا روزی که هستم، خودم را شاگرد مکتب نساجی میدانم. مردم تا کی بخواهند من را تشویق کنند؟ شما در شرایط من نیستید. من 5 بازیکنم را به زور به این بازی رساندم. تا کی و چه زمانی پشت سر هم مساوی و باخت بیاوریم؟ همین نفت که هفته پیش تراکتور را برده بودیم مقابل ما لایه به لایه دفاع میکرد. الان 180 دقیقه است که هیچ تیمی موقعیت گل روی دروازه ما نداشته است. الان باید چکار کرد؟ من از خودم گذشتم چون شغلم را دوست دارم. این مردم را هم دوست دارم و اهل شعار دادن هم نیستم. با افتخار میگویم که این جو را هیچ کجای ایران ندیده ام. شما از کفشگری و قاضی خبر دارید؟ آنها به تمرین می‌امدند و عصبانی بودند. گفتم که بهتر است به تمرین نیایند. آنها در شرایط سخت به تیم آمده‌اند و با این شرایط باید کم کم نساجی را از مردم بگیریم. من با این شرایط فوتبال را از تماشاگر میگیرم. من به این فوتبال و بازیکنانم ایمان دارم. از لیگ دو شروع کردم و همیشه توکلم به خدا بوده که به اینجا رسیدم. فوتبال من این است و تا کی باید اینطور جلو برویم. جانم را هم میگذارم اما ماندم به نساجی کمک نمیکند.از همه ممنونم که به من درس عشق و معرفت دادید. ای کاش یک نفر به من یک توهین میکرد تا یک ذره دلم خنک شود.

مهاجری درخصوص اینکه دو هفته پیش گفته بود با قدرت به کارش ادامه می‌دهد گفت: به من قول داده بودند. من الان هر چیزی بگویم نساجی لطمه میخورد. الان میگویم که کارتها صادر شد و بازیکنان هم آمدند. الان شما ببینید که کدام بازیکنان در لیست 18 نفره من هستند؟

سرمربی نساجی در پایان در واکنش به سوال خبرنگاری که آیا دوست ندارند برای او بازیکن بگیرند، گفت: یک کلام بگویم: شما تیر خلاص را به من زدید.

او در پاسخ به این سوال که برای مربیگری نساجی با مربی دیگری صحبت شده است گفت:‌ نمیدانم بی خبر هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز