خبرگزاری کار ایران

صادقی: خوش شانس نبودیم/ نتیجه نگرفتیم اما هر هفته بهتر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۹۵۹

سرمربی سایپا در مورد تساوی بدون گل مقابل شهر خودرو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا پس از تساوی تیمش مقابل شهرخودرو در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: به تیمم افتخار می‌کنم. درست است نتیجه نگرفتیم اما هر هفته بهتر می‌شویم. بازیکنانم باید بدانند که بازیکنان خوبی هستند. مقابل شهرخودرو بازی کردن و اینطور موقعیت ایجاد کردن بسیار خوب است.

او ادامه داد: امروز خوش شانس نبودیم. چند موقعیت داشتیم که نتوانست موفقیت‌آمیز باشد. قطعا ما در این زمین تمرین می‌کنیم. وظیفه من این است که در عین جوانی، بازیکنان را باتجربه کنم. 

صادقی درباره زمین بازی گفت: ما با فدراسیون همکاری کردیم و می‌دانیم که استادیوم دستگردی قرار است که بازی‌های تیم ملی جوانان در آنجا برگزار شود و به خاطر همین مسابقه را در این زمین انجام دادیم. دیروز (چهارشنبه) در این زمین بازی برگزار شده بود و موجب شده بود که کیفیت زمین تحت تاثیر قرار بگیرد.

سرمربی سایپا در پایان گفت: فلسفه ما در سایپا، فرصت دادن به بازیکنان جوان، تربیت بازیکن برای فوتبال ایران و تیم ملی است. ما دنبال جام نیستیم و با این فلسفه و با تلاش زیاد باید بتوانیم این ایده ها عملی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز