خبرگزاری کار ایران

کالدرون به استقلال تهمت نزده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۷۲۷

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی سرخ‌ها به دفاع از سرمربی آرژانتینی پرسپولیس پرداخت.

به گزارش ایلنا، گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس اظهارات جنجالی را در علیه برخی از باشگاه‌های لیگ برتری از جمله استقلال عنوان کرده است.

پس از اظهارات گابریل کالدرون، کمیته انضباطی برای گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی مبنی بر افترا و نشر اکاذیب ابلاغیه‌ای را صادر کرد که ظرف مدت 2 روز از تاریخ این ابلاغیه (8 آبانماه) دفاعیات خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

به دنبال اظهار کالدرون به کمیته انضباطی سران این باشگاه نسبت به این اقدام واکنش نشان دادندٰ حسین قدوسی مدیر روابط عمومی قرمزها در اظهارات خود اعلام نمود: کالدورن هرگز به استقلال و مدیران این باشگاه تهمت نزده و تنها از اشتباهات داوری گلایه کرده و حرفی جز حقیقت نزده، اما مسئله تعمل برانگیز این است که چرا کسانی که به پرسپولیس تهمت زدن و قهرمانی ما را مهندسی شده خطاب کردند تا کنون به کمیته انضباطی احضار نشده‌اند تا در مورد ادعاهای که دارند سند و مدرک ارائه دهند؟ یا قانون تنها و تنها برای ماست ؟ او فقط به اشتباهات داوری اعتراض کرده اما آنها ادعاهای پوچ و بی اساسی را اعلام کردند و هرگز مدرکی را ارائه نکرده‌اند، باشگاه با قاطعیت به دنبال احقاق حق است و مراتب اعتراض خود را به کمیته انضباطی و مراجعه ذی ربط اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز