خبرگزاری کار ایران

خطیبی: آمادگی خوبی برای بازی با پرسپولیس داریم / لیاقت‌مان را نشان خواهیم دادیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۵۱۳

سرمربی ماشین سازی تبریز که به نشست خبری بازی مقابل پرسپولیس نرسید، در حاشیه تمرین شاگردانش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در آخرین جلسه تمرینی ماشین سازی پیش از دیدار مقابل پرسپولسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درباره بازی برابر پرسپولیس باید بگویم که خداراشکر بچه‌ها زحمت کشیدند و در این سه چهار روز خیلی خوب تمرین کردند و آمادگی خیلی خوبی برای بازی با پرسپولیس دارند.

او ادامه داد: فقط فرید بهزادی کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، ولی سایر بازیکنان آماده بازی هستند و ا‌ن‌شاءالله که بتوانیم یک بازی درخور ماشین‌سازی انجام دهیم.  خیلی‌ها فکر می‌کنند ما برای یک امتیاز به مصاف پرسپولیس می‌رویم، ولی آنهایی که بازی‌های ماشین‌سازی را دیدند، می‌دانند که غیر از یکی از بازی‌های‌مان، در تمام بازی‌ها هجومی عمل کرده‌ایم.

سرمربی ماشین سازی درخصوص رویارویی با پرسپولیس افزود: فردا یک بازی سنگین هم برای ما و هم برای پرسپولیس خواهد بود. امیدوارم که در بازی فردا کمترین اشتباه را داشته باشیم. قطعاً هر تیمی که اشتباه نداشته باشد، موفق خواهد بود. ان‌شاءالله با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم و همچنین آنالیز خوبی که از پرسپولیس برای بازیکنان داشته‌ایم، بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه دهیم.

خطیبی در واکنش به این سوال که پیش بینی می‌کند در دیدار فردا ماشین سازی هوادار داشته باشد یا خیر گفت: همیشه تیم‌های تبریزی و ماشین‌سازی که در تهران بازی می‌کنند، هوادار دارند. ان‌شاءالله فردا هم شاهد حضور آذربایجانی‌ها و ترک‌زبان‌های مقیم تهران در ورزشگاه باشیم و بچه‌ها با انگیزه بالا بازی کنند. قطعاً حضور آنها به روحیه بازیکنان ما کمک می‌کند. جلوی تماشاگران پرسپولیس بازی کردن خود به خود به بازیکنان ما انگیزه می‌دهد و ان‌شاالله فردا شاهد حضور هواداران باشیم.

سرمربی ماشین سازان درباره اینکه پرسپولیس از نظر مهره‌ای یکی از تیم‌های گرانقیمت لیگ برتر است و رویارویی آنها با ماشین سازی از این نظر روی روحیه بازیکنان تیمش تاثیرگذار خواهد بود یا خیر عنوان کرد: نه، این‌طور نیست. تیم ما غیر از یکی دو مسابقه بازی‌های بزرگش را انجام داده است و واقعاً از لحاظ فوتبالی و آماری کیفیت خوبی داشته‌ایم. ما ثابت کردیم که برای‌مان فرقی نمی‌کند و لیاقت و شخصیت خودمان را نشان خواهیم دادیم.

رسول خطیبی درباره اینکه به انتخاب صفایی به‌عنوان داور بازی مقابل پرسپولیس گفت: از طرف هواداران این نگرانی وجود داشت ولی از طرف باشگاه چنین صحبتی نشده است. درباره داوری هم پیش از بازی صحبت نکنیم بهتر است و امیدواریم که فردا تیم داوری عملکرد خوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز