خبرگزاری کار ایران

واکنش زرینچه به شایعه استعفا: از کسی حلالیت نطلبیدم

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۴۸۹

سرپرست تیم استقلال تهران به شایعه استعفایش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال تهران پس از بارندگی‌های روز دوشنبه تهران، جلسه تمرینی روز سه شنبه را به دلیل نامساعد بودن وضعیت زمین تمرین مجموعه ورزشی انقلاب از دست داد.

پس از این اتفاق در آستانه بازی حساس هفته نهم مقابل تراکتور در تبریز علاوه بر ناراحتی بازیکنان، عده‌ای جواد زرینچه را به عنوان سرپرست تیم مسئول این اتفاق معرفی کردند. در این راستا شایعاتی مطرح شد که زرینچه شب گذشته به شدت از این ماجرا ناراحت شده و پس از اینکه با بازیکنان خداحافظی کرده و حلالیت طلبیده، از گروه استقلالی‌ها در فضای مجازی خارج شده است!

زرینچه در واکنش به این شایعه به خبرنگار ما گفت: طبق توضیحاتی که دادم شرایط تمرین کردن ما در روز گذشته به هیچ عنوان مهیا نبود و دو زمین تمرین دیگر هم شرایط مناسبی نداشت که بخواهیم تمرین کنیم. شایعات همیشه بوده و توجهی به آنچه در فضای مجازی گفته می‌شود ندارم چرا که تمام تمرکز تیم روی موفقیت است و همه به دنبال این اتفاق هستیم.

او ادامه داد: در رابطه با ماجرا خداحافظی و حلالیت طلبیدن هم باید بگویم که به هیچ عنوان چنین شایعه‌ای صحت ندارد و قصد نداشتم که از استعفا بدهم. شرایط برای تمرین امروز فراهم است و بازیکنان می‌توانند بدون مشکل تمرین کنند. امیدوارم که هواداران واقعی استقلال به حاشیه سازان توجه نکنند و در کنار هم باشند تا بتوانیم در بازی این هفته مقابل تراکتور به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز