خبرگزاری کار ایران

مس رفسنجان - مس کرمان؛ دربی حساس مسی‌ها فرا رسید

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۲۸۳

در هفته دهم رقابت های لیگ آزادگان دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان دربی کرمان را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مس رفسنجان که میزبانی این دیدار را برعهده دارد، هفته قبل برابر ایرالکو با نتیجه دو بر دو متوقف شد تا صدر را به فجرسپاسی واگذار کند. شاگردان ربیعی در سه دیدار گذشته به یک برد و دو تساوی رسیده اند و هفت گل زده و سه گل خورده داشته اند.

مس رفسنجان در نه بازی قبل خود پنج پیروزی و چهار تساوی را در کارنامه ثبت کرده و با عملکردی فوق العاده و کسب نوزده امتیاز، در رده دوم جدول قرار گرفته است، آن هم در حالی که با فجر صدرنشین تنها یک امتیاز فاصله دارد و همین عامل سبب افزایش انگیزه و تحریک یاران ربیعی جهت پیروزی در دربی کرمان می شود، پیروزی که در صورت توأم شدن با ناکامی فجر، می تواند مجددا مس رفسنجان را به صدرجدول بازگرداند.

مس کرمان هم پس از باخت هفته ی قبل برابر فجر، بار دیگر برابر یک صدرنشین صف آرایی می کند، آن هم در دربی کرمان. شاگردان مجتبی حسینی در سه دیدار قبل دو تساوی و یک باخت را پشت سر گذاشتند و تنها یک بار گلزنی کردند.

مس کرمان برخلاف هم نام رفسنجانی اش اوضاعش چندان تعریفی نیست و در مجموع نه دیدار قبل دو پیروزی، چهار تساوی و سه شکست را در کارنامه ثبت کرده و با ده امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

کرمانی ها بدون شک کار سختی را در خانه ی رقیب صدرنشین خود دارند و باید دید موفق خواهند شد ضمن خلق شگفتی به ناکامی چند هفته ای خود در کسب پیروزی خاتمه دهند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز