خبرگزاری کار ایران

نود ارومیه - آرمان گهر؛ خلق شگفتی در ارومیه؟!

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۲۷۶

در هفته دهم رقابت های لیگ یک نود ارومیه در خانه میزبان آرمان گهر سیرجان می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نود که با هدایت بیاتلو تا این مقطع از فصل شگفتی آفرین بوده، هفته گذشته در خانه سرخپوشان پاکدشت موفق شد یک امتیاز حساس خارج از خانه را به دست آورد.

شاگردان بیاتلو در سه دیدار اخیر خود به دو تساوی و یک پیروزی رسیده اند و جالب این که در هر سه بازی نیز کلین شیت کرده اند، در واقع آن ها چهار هفته است که هیچ گلی نخورده اند. نود در مجموع نه بازی خود به پنج پیروزی، سه تساوی و یک شکست رسیده و با هجده امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

اختلاف نود با صدر تنها دو امتیاز است و این نکته می تواند انگیزه ارومیه ای ها را برای کسب پیروزی در جدال خانگی برابر آرمان گهر دو چندان کند، چرا که نود با پیروزی در این دیدار می تواند خود را به صدر نزدیک و نزدیک تر نماید.

آرمان گهر نیز هفته گذشته موفق شد نخستین پیروزی خود را در خانه برابر سپیدرود جشن بگیرد و اوضاع خود را بهبود بخشد. شاگردان شهبا در سه دیدار اخیر یک تساوی، یک باخت و یک پیروزی را پشت سر گذاشته اند و چهار گل زده در برابر شش گل خورده داشته اند.

این تیم سیرجانی در نه بازی قبل مجموعا یک پیروزی، پنج تساوی و سه شکست را پشت سر گذاشته و با هشت امتیاز حائز رتبه سیزدهم جدول می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز