خبرگزاری کار ایران

استراماچونی باید ساختار دفاعی استقلال را درست کند

فریبا: الان هر کسی مشکل مالی را حل کند بهترین مدیر عامل برای استقلال است

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۸۲۷

پیشکسوت تیم استقلال معتقد است آبی پوشان هنوز به روزهای اوج خودشان نرسیده‌ اند.

به گزارش ایلنا، بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال معتقد است هر چند آبی پوشان تهرانی در بازیهای اخیر نتیجه گرفته‌اند اما هنوز به روزهای اوج خودشان نرسیده‌اند چون استقلال در خط حمله و فاز هجومی خوب کار می‌کند اما در ساختار دفاعی مشکل دارد و باید روی این مساله در تمرینات بیشتر کار کنند.

شرایط استقلال چطور است؟

خوب بود، تیمی که 4 تا می‌زند خوب است. وقتی دفاع و هافبک و حمله گل می‌زنند و تیم رو به جلو بازی می‌کند یعنی خوب است. البته استقلال اشکالات زیادی هم دارد یعنی اینکه در بخش حمله خیلی خوب بازی کرد و نمایی از بازی تک ضرب و زوج سازی و سرعت انتقال توپ خوب را دیدیم و سیستم 3-5-2 هم بسیار مناسب بود چون نفرات خوبی برای اجرای آن داریم. با حضور وریا و زکی پور که نفوذ می‌کنند این سیستم را خوب بازی می‌کنیم.خوشحالم که دیاباته هم آمده و خیلی دوست داشتم که گل می‌زد و به نظرم کم کم تیم تکمیل می‌شود.

در مورد مصدومیت شدید داریوش شجاعیان چه نظری دارید؟

خیلی ناراحت شدم. داریوش بعد از اینکه از مصدومیت برگشت خیلی تلاش کرد و کم کم داشت به فرم ایده آل خودش می‌رسید که دوباره مصدوم شد و 7-8 ماه نیست. خیلی ناراحتم اما فوتبال همین است و مصدومیت برای بازیکن همیشه هست. آرزو می‌کنم داریوش هر چه زودتر برگردد و مثل قبل بازی کند.

این مصدومیت‌های شدید به خاطر فشردگی زیاد لیگ نیست؟

فکر نمی‌کنم اینطوری باشد. فشردگی‌ها باعث مصدومیت کشاله و همسترینگ می‌شود اما داریوش به خاطر ضربه‌ای که از کنار به زانوی او خورد مصدوم شد که در عکس‌ها هم کاملا مشخص است.

فکر می‌کنید با این بردهای پیاپی استقلال به روزهای اوج خودش رسیده است؟

نه هنوز، ما در ساختار حمله خیلی خوب بودیم اما در ساختار دفاعی اصلا خوب نبودیم و به تیم جوان و به نسبت کم تجربه سایپا 5 تا موقعیت گل دادیم که اگر به تیم‌های باتجربه این فرصت‌ها را بدهیم قطعا به سادگی آن را از دست نمی‌دهند. حیف است تیمی که اینقدر در بحث حمله خوب است در ساختار دفاعی مشکل داشته باشد. به خاطر برگشتن فرشید باقری خوشحالیم که مهره خیلی خوبی است و امیدوارم باقری مصدوم نشود چون بازیکن بزرگی است و در غیاب او و شجاعیان پرکردن وسط زمین کار آسانی نیست. البته در بازی مقابل سایپا بیشترین نظم بازی ما دست علی کریمی و آرش رضاوند بود به خصوص در 40 متر رو به جلو که آرش نقش بسیار مهمی داشت.

فکر می‌کنید سید حسین حسینی به خودش آمده است؟

باید به خودش بیاید. حسینی اگر می‌خواهد دوباره به تیم ملی برگردد و رقیب خوبی برای گلرهای تیم ملی باشد باید تمرکز بیشتری داشته باشد تا روز به روز بهتر شود.

استراماچونی بعد از بازی با سایپا اعلام کرد از الان کار من سخت تر شده است. به نظر شما استراماچونی چرا چنین حرفی زده است؟

استراماچونی مشکلات دفاعی تیم را می‌داند و شاید به این موضوع اشاره کرده است. استراماچونی بالاسر تیم است و می‌داند تیمش چه ایرادی دارد و باید روی ساختار دفاعی استقلال کار کند.

به این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر امسال امیدوار هستید؟

الان 21 تا بازی باقی مانده است و نیم فصل دوم کار سخت تر می‌شود چون هیچ تیمی راحت امتیاز نمی‌دهد. بازیهای سخت استقلال باقی مانده و امیدوارم در پایان فصل جزو تیم‌های بالای جدول باشد.

بحث جانشینی فتحی هر روز مطرح می‌شود. در مورد تغییر مدیر عامل استقلال چه نظری دارید؟

فکر می‌کنم هر آدمی در این مقطع مدیر عامل استقلال شود هیچ فرقی نمی‌کند مگر اینکه پول بیاورد وگرنه فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر عامل شود. هر کسی بیاید و پول نیاورد مثل فتحی می‌شود و نمی‌تواند تیم را جمع کند. الان بحث استقلال فقط مالی است و هر کسی بیاید باید پول بیاورد.

با ادامه کار فتحی در باشگاه استقلال موافق هستید؟

اگر بتواند پول بیاورد آره چون هیچ فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر عامل باشد. الان هر کسی مشکل مالی را حل کند بهترین مدیر عامل برای استقلال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز