خبرگزاری کار ایران

لیورپول 2-1 تاتنهام؛ کامبک قرمزها در آنفیلد

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۷۸۸

حساس‌ترین بازی هفته دهم لیگ برتر انگلیس امشب در ورزشگاه آنفیلد برگزار شد، جایی که لیورپول و تاتنهام به مصاف هم رفتند و برنده این بازی صدرنشین لیگ برتر بود.

به گزارش ایلنا، پیش از اینکه دقیقه یک تمام شود، شوت سون به تیر دروازه لیورپول برخورد کرد و جلوی کین افتاد تا او هم با ضربه سر دروازه میزبان را باز کند.

گلی که تاتنهام زد لیورپول را کمی غافلگیر کرد، اما شاگردان کلوپ خیلی زود نبض بازی را در دست گرفتند و با حملات پرتعداد سعی در جبران گل خورده داشتند. موقعیت‌هایی که با ضربات در چارچوب همراه می‌شد، اما گاسانیگا سنگربان آرژانتینی اسپرز ستاره این نیمه بود که در عرض چند دقیقه ۵ ضربه در چارچوب را مهار کرد تا تیمش با همان یک گل برتری به رختکن برود.

تاتنهام در ابتدای نیمه دوم هم یک مرتبه دیگر در ضدحمله توسط سون توپ را به تیر دروازه زد، اما این هندرسون بود که دقیقه ۵۲ کار را به تساوی کشاند. ارسال روی دروازه را کاپیتان لیورپول به ضربه پای چپ به گوشه دروازه اسپرز فرستاد.

سماجت مانه باعث شد دقیقه ۷۵ از اوریه یک پنالتی بگیرد. پنالتی‌ای که ضربه‌اش را صلاح تبدیل به گل برتری سرخ‌ها کرد. این هفتمین گل ستاره مصری در نهمین بازی‌اش برابر تاتنهام بود.

تلاش‌های تاتنهام برای زدن گل تساوی نتیجه‌ای نداشت تا لیورپول ۲ بر یک پیروز شود که سومین برد متوالی‌شان برابر حریف شمال لندنی در لیگ برتر بود. با این برد لیورپول ۲۸ امتیازی شد و فاصله‌اش با سیتی را در عدد ۶ حفظ کرد. تاتنهام هم با ۱۲ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز