خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد - بیل؛ منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۷۳۸

نشریه «دیلی میل» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه منچستریونایتد قید خرید گرث بیل را زده است، چون سابقه مصدومیت های این مهاجم ولزی از حالت معمول خارج شده است. این باشگاه انگلیسی در سال های اخیر بارها تلاش کرده بود تا کاپیتان تیم ملی ولز را به خدمت بگیرد، اما هر بار بنا به دلایل مختلف در انجام این کار ناموفق بوده است.

به گزارش ایلنا، بیل 30 ساله که در سال 2013 با قراردادی شش ساله به ارزش 100 میلیون یورو (85.3 میلیون پوند) از تاتنهام به جمع سفیدپوشان مادریدی پیوست، عملکردش در این تیم پر فراز و نشیب بوده است، هرچند نباید نقش مصدومیت ها را هم در این بین نادیده گرفت. او تا کنون 19 بار در رئال مادرید دچار مصدومیت شده و مجموعاً شانس حضور در حدود 70 بازی را برای این تیم از دست داده است.

باشگاه رئال مادرید تمایل دارد گرث بیل را در ماه ژانویه پیش رو و در نقل وانتقالات زمستانی به تیمی دیگر انتقال دهد، این در حالی است که قرارداد این بازیکن با رئال تا پایان ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد. رئالی ها امیدوار هستند که بتوانند با پیشنهاد گرث بیل به منچستری ها به هدف خود که همان جذب پل پوگباست، برسند و این دو بازیکن را با هم معاضه کنند.

گرث بیل که قیمتش در بازار نقل وانتقالات به 60 میلیون یورو کاهش پیدا کرده، تاکنون در 238 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و 104 گل نیز برای این تیم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز