خبرگزاری کار ایران

قائدی: گلم را به شجاعیان تقدیم کردم / خسته بودم،‌ تعویض شدم

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۵۵

مهاجم جوان تیم استقلال تهران گفت: خدا را شکر که سه امتیاز را با حمایت هواداران گرفتیم. استقلال در آزادی همیشه باید رو به جلو بازی کند.

به گزارش ایلنا، مهدی قائدی گلزن استقلال در دیدار مقابل پارس جنوبی جم پس از برتری برابر شاگردان فراز کمالوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر که سه امتیاز را با حمایت هواداران گرفتیم. استقلال در آزادی همیشه باید رو به جلو بازی کند.

وی در مورد گلزنی و عملکرد خوبی که داشت عنوان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم که باز هم گل بزنم. لطف خدا بود که شرایط خوبی را سپری می‌کنم و امیدوارم جواب اعتماد کادرفنی و حمایت هواداران را بدهم.

مهاجم استقلال در مورد دیدار با تراکتورسازی گفت: یک بازی سخت پیش رو داریم. برای کسب نتیجه خوب به میدان می‌رویم و تمام تلاشم را می‌کنم در این بازی هم گل بزنم.

قائدی درخصوص صحنه تعویضش، گفت: مصدوم نبودم. خودم به مربی گفتم که تعویضم کند چون خسته شده بودم.

وی در مورد اینکه زمان مصدومیتش شجاعیان از او حمایت خوبی کرد و حالا واکنش او به مصدومیت این بازیکن چیست، گفت :خیلی ناراحت شدیم. نبود او داخل زمین احساس می‌شود و امیدوارم زودتر بازگردد. ما امروز برای شجاعیان بازی کردیم و گلم را هم به او تقدیم کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز