خبرگزاری کار ایران

مهاجری: قوی‎تر کار می‌کنیم تا به روزهای خوب برسیم / به فولاد تبریک می‌گویم

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۱۵

سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری بعد از بازی با فولاد گفت: در این بازی دست‌مان بسته بود اما افتخار می‌کنم به بازیکنانم که با این بضاعت خوب کار کردیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: باید به فولاد بابت برد تبریک بگویم و باید به بچه‌های خودم نیز افتخار کنم. وقتی 3-4 روز یک بار بازی می‌کنید ریکاوری مهم است مخصوصاً وقتی هفته گذشته روی زمین چمن مصنوعی بازی کرده‌ایم. مقابل فولاد باید کار را در نیمه اول تمام می‌کردیم، چون در این نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم.

او افزود: در نیمه دوم فولاد با توپ‌های بلند و ضربات ایستگاهی روی تیم ما فشار آورد و در 10 دقیقه آخر نیز کارمان سخت شده بود. در هفته گذشته در ورزشگاه شهید وطنی بازی سختی مقابل تراکتور داشتیم و الان  4 روز بعد با فولاد بازی کردیم آن هم در حالی که حریف یک روز بیشتر از ما زمان داشت. با این حال در این بازی با غایبانی که داشتیم خوب کار کردیم.

مهاجری تصریح کرد: در این بازی دست‌مان بسته بود اما افتخار می‌کنم به بازیکنانم که با این بضاعت خوب کار کردیم. فولاد در این بازی یک ضربه درون چارچوب داشت که گل شد اما ما بارها موقعیت ایجاد کردیم و تعداد موقعیت‌های‌مان از فولاد بیشتر بود اما نتیجه برای فولاد رقم خورد. بعد از این بازی می‌رویم قوی‌تر کار می‌کنیم تا روز‌های خوبی برای ما برسد. به تیم داوری نیز خسته نباشید می‌گویم که روز خوبی را پشت سر گذاشت.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز