خبرگزاری کار ایران

نادری: تاکتیک‌های مربی را در زمین پیاده کردیم/ شاهین در نیمه دوم عالی بود

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۱۳

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: ما خیلی خوب مقابل شاهین بازی کردیم و تاکتیک هایی که مربیان گفته بودند را در طول بازی اجرا کردیم.

به گزارش ایلنا، تیم های شاهین شهرداری بوشهر و پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 16:45 دقیقه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان بانتیجه 5 بر صفر به سود پرسپولیس پایان رسید.

محمد نادری در پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم. ضمن اینکه تیم شاهین هم خیلی خوب بود نیمه دوم آنها خیلی خوب بازی کردند. تلاش بچه ها باعث شد تا برنده شویم.

وی در ادامه صحبت های خود در مورد استقبالی که هواداران تیم شاهین از تیم پرسپولیس داشتند، گفت: هواداران تیم شاهین استقبال خیلی خونگرمی از ما داشتند ما 40 دقیقه منتظر بودیم تا وارد شویم اما ممنونیم از آنها که چنین استقبال گرمی از ما کردند.

نادری در پاسخ به این سؤال که شاهین امروز مقابل پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت نظر شما چیست، گفت: ما خیلی خوب بازی کردیم تاکتیک هایی که مربیان به ما گفتند را در طول بازی اجرا کردیم. شاهین نیمه دوم عالی بود. به هر حال امروز شرایط جوی آب و هوا ما را اذیت کرد و از دقیقه 60 به بعد بازی برای ما سخت بود چرا که ما در تهران در چنین شرایطی تمرین نکرده بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز