خبرگزاری کار ایران

فرکی: بعد از 10 سال پیکان ذوب آهن را شکست داد

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۲۱۲

سرمربی پیکان با حضور در نشست خبری پس از برتری مقابل ذوب آهن پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری پس از برتری شاگردانش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: همانطور که در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم انتظار یک بازی تاکتیکی را داشتیم و می‌دانستیم بازی دشواری داریم. راهی نداشتیم جز اینکه در مقابل این تیم هم بازی فیزیکی انجام دهیم. بعد از حدود 10-11 سال که پیکان نتوانسته بود ذوب‌آهن را شکست دهد امروز توانستیم با یک بازی حساب شده این کار را انجام دهیم.

فرکی ادامه داد: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است و بازیکنانی دارد که حدود 3-4 سال و یا شاید بیشتر در کنار هم هستند و آنهایی که قبلا جدا شده بودند به تیم برگشتند و با هم کار می‌کنند. بازی کردن مقابل این تیم کار راحتی نیست. بچه‌های ما امروز بالاخره چیزی که از آنها خواسته بودیم را اجرا کردند. ما تا ثانیه‌های پایانی بازی دو - صفر جلو بودیم و فشار تیم ذوب‌آهن از ابتدای بازی روی تیم ما بود.

سرمربی پیکان عنوان کرد: ما در همین حالت در نیمه اول به گل رسیدیم. سعی کردیم بازی را حفظ کنیم. بین نیمه توضیحاتی را به بازیکنان دادم و پیش‌بینی ما این بود که در نیمه دوم هم باز به گل برسیم. دلیل آن هم کاملا مشخص بود که تیم ذوب‌آهن راهی برای جبران ندارد و می‌خواهد حمله کند که ما هم به دنبال ضد حمله بودیم و دیدید که این اتفاق افتاد و صاحب یک پنالتی شدیم و دو هیچ جلو افتادیم اما همچنان توپ و مالکیت در اختیار تیم ذوب‌آهن بود و به تیم ما فشار می‌آورد.

فرکی در پایان گفت:‌جا دارد من از تیمم در بخش دفاعی تبریک بگویم که همه تلاش‌شان را کردند و موقعیت به تیم حریف ندهند، در ثانیه‌های آخر بازی یک گل خوردیم ولی بازی را دو بر یک پیروز شدیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی را به دست آوردیم اما بچه‌های ما آنقدر دویده بودند که خستگی روی تمرکزشان تاثیر گذاشته بود و نمی‌توانستند ضربات آخر را با دقت بیشتری بزنند که بتوانیم تعداد گل‌هایمان را بالا ببریم ولی از این پیروزی خوشحالیم. سه امتیاز بازی برای ما اولویت بود، اینکه همیشه خوب بازی می‌کردیم ولی امتیاز نمی‌گرفتیم این سؤالی بود که خیلی‌ها از ما می‌کردند. به هر حال در این بازی تصمیم گرفتیم سه امتیاز بازی را گرفتیم. به تیم آقای منصوریان و تیم ذوب‌آهن خسته نباشید می‌گویم. تبریک می‌گویم چون تیم بسیار خوبی دارند. ما روز سختی را سپری کردیم، امیدوار هستیم این سه امتیاز اندوخته ما شود برای جدول و بتوانیم برای بازی‌های بعدی هم شرایط خوب خودمان را در جدول دنبال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز