خبرگزاری کار ایران

خطیبی: تیم ما تماشاگرپسند بازی می‌کند / مقابل نفت مسجد سلیمان جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۹۴۵

سرمربی تیم ماشین سازی درخصوص رویارویی با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. خطیبی در ابتدا در خصوص بازی گفت: با تیمی بازی داریم که یک مربی خوب و کادر فنی و بازیکنان خوب دارد و تیمی است که سخت می‌بازد و گل می‌خورد. ما تیم حریف را آنالیز کردیم و برای این بازی برنامه‌ریزی کردیم و امیدواریم که این بازی با برد همراه باشد. در این بازی محکوم به برد هستیم و امیدوارم تمریناتی که داشتیم را در بازی پیاده کنیم.

او ادامه داد: از مصدومان تیم ما دو بازیکن تکلیفشان معلوم خواهند شد اما جایگزین وجود دارد. تیم ما از تیم‌هایی است که فوتبال تماشاگر پسند اما این را نگاه نمی‌کنند و می‌گویند ماشین‌سازی برد یا باخت اگر بازی‌ها ما با برد همراه باشد. کیفیت بالای آن‌ها مشخص می‌شود که بازیکنان عملکرد خوبی دارند. تمام آمار در بازی قبلی به نفع ما بوده اما در این بازی، بازیکنان توجیه شدند که باید به پیروزی برسیم.

خطیبی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که جدید می‌آیند زمان می‌برد تا هماهنگ شوند و آن‌ها باید فعل خواستن را صرف کنند و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانند به هماهنگی برسند. ما تیمی داریم که به یک نفر متکی نیست و کسانی که بازی می‌کنند، برنامه خودشان را در زمین می‌دانند. تیم ما بازیکنان جدیدی دارد و زمان می‌برد تا به کیفیت خود برسد. همه قراردادها دو ساله بسته شده و نگاه به فصل بعد هم وجود داشته است. ما هواداران را از نتیجه راضی خواهیم کرد. ما برنامه داریم و این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سرمربی ماشین‌سازی درباره کمبود هوادران در استادیوم خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در باشگاه وجود دارد اما کسانی می‌خواهند فوتبال زیبا می‌بینند باید همراه با برد باشد و ما باید تلاش کنیم این اتفاق بیفتد. با این وجود هواداران هم می‌آیند تا تیم ما را حمایت کنند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و فردا شاهد حضور هواداران باشیم تا در کنار بازیکنان باشد و به بازیکنان انگیزه دهند.

او افزود:‌ من به بازیکنان گفتم که از کیفیت بازی‌شان راضی هستم و از نحوه فوتبال‌شان لذت می‌برم اما چون بازی ما همراه برد نیست، فوتبال ما دیده نمی‌شود. چند بازیکن در بازی قبلی نتوانستند وظیفه خود را انجام دهند اما مطمئن باشید فردا بازیکنان جبران خواهند کرد. ما نفراتی داریم که دارند خوب کار می‌کنند اما بازی‌های ما خوب دیده نمی‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز