خبرگزاری کار ایران

منصوریان: قول دادم ذوب آهن را از بحران خارج کنم / بحرین در تهران نباید کمتر از سه گل بخورد(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۹۱۵

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: ما باید از بحرین مهمان‌نوازی کنیم و با تمام احترام به آنها نگاه کنیم ولی وقتی از تهران رفتند زیر سه گل نخورده باشند. نباید به آن ها توهینی شود و باید با احترام رفتار کنیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از رویارویی با پیکان تهران اظهار داشت: بازی فردا بسیار سخت است چون تیم آقای فرکی خوب بوده است. تیم ما بر خلاف کیفیت فنی‌اش که خوب است، نتایج خوبی نگرفته است. امیدوارم از فردا استارت خوبی داشته باشیم. با بازیکنانم جلسه روحی و روانی داشتیم. درد و دل بازیکنان را شنیدیم و با بزرگ‌ترهای تیم هم جلسه خوبی داشتیم. خدا را شکر وضعیتمان را می‌دانیم. تلاش می‌کنیم فردا اولین سه امتیاز را در لیگ کسب کنیم.

او درباره حمایت هیات مدیره و مدیرعامل از او گفت: از مدیرعامل کارخانه و مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره تشکر می‌کنم. فضای حاکم بر این جا به ما انرژی مثبت می‌دهد. این ساختار در ذوب آهن بوده است. تیمی که تحویل گرفتم شرایط نابسامانی داشت و با همین حمایت به لیگ قهرمانان رسیدیم. وظیفه دارم جواب این حمایت‌ها را بدهم. قول داده‌ام تیم را از بحران خارج کنم.

منصوریان خاطرنشان کرد: بیشترین آسیب را از لیگ قهرمانان آسیا خوردیم چون فکر می‌کردیم لیگ قبل از لیگ قهرمانان شروع می‌شود. چند بازیکن اصلی ما جدا شدند. ما فکر می‌کردیم بعد از بازی کردن در لیگ به آسیا می‌رویم. بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و ما دچار افت روحی شدیم و به لیگ ایران برگشتیم. فوتبال ورزش لحظه‌هاست. یک توپ به تیر می‌خورد و روند یک تیم به هم می‌خورد. ما خیلی خوب فوتبال بازی می‌کنیم ولی در نتیجه گیری قوی نبودیم. با بازیکنان حرف زدیم و گفتیم باید کار را به انتها برسانیم چون به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند. همچنین ما پنج بازی پشت سر هم با تیم‌های بالای جدول داشتیم. جام حذفی هم مزید بر علت شد. ما هر تیمی را می‌توانیم در زمین خودمان تحت فشار بگذاریم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان درخصوص برنامه ریزی سازمان لیگ گفت: ما از نظر سخت افزاری ضعیف هستیم. چند سال است که فشرده بازی می‌کنیم و الان زمان صحبت نیست. از سال ۹۳ که نفت را تحویل گرفتم ما چهار روز به چهار روز درگیر سه جام بودیم. باید به این فشردگی باید عادت کرده باشیم. اولویت فوتبال ما پرچم سه رنگ ایران است. باید تیم‌ها بعد از پنج فصل کنار می‌آمدند. من این فشردگی را احساس نمی‌کنم. سازمان لیگ باید مسیرش را برود چون تیم ملی ما مهم‌تر است. ما یک باخت به بحرین می‌دهیم و لبخند از لب هوادار جدا می‌شود. باید اولویت را به بازی ایران و عراق بدهیم. بعدش هم بازی با بحرین است. هر تیمی اگر می‌خواهد تو دهنی بزند باید در زمین این کار را بکند. ما باید از بحرین مهمان‌نوازی کنیم و با تمام احترام به آنها نگاه کنیم ولی وقتی از تهران رفتند زیر سه گل نخورده باشند. نباید به آن ها توهینی شود و باید با احترام رفتار کنیم.

او درباره داوری هم گفت: ما داوری را کنار گذاشتیم و نمی‌خواهیم تمرکزمان را روی این موضوع بگذاریم. داوران زحمت می‌کشند و بعضی وقت‌ها از دستشان در می‌رود. ما قسمت مثبت را نگاه می‌کنیم. چند اشتباه به ضرر ما انجام شد ولی باز هم با تمام احترام نگاه می‌کنیم. اگر زیاد درباره داروی حرف نزنیم داورها راحت داوری می‌کنند. ما در آبادان و بازی سپاهان و تراکتور آسیب خوردیم ولی هر دفعه گفتیم وقتی کسی داور می‌شود باید ریسک هر چیزی را قبول کند. من اگر پنج بار دیگر متولد شوم داور نمی‌شوم چون خیلی مظلوم هستند و وضعیت مالی خوبی هم ندارند. ما به داوری احترام می‌گذاریم و امیدوارم از این فضای بدشانسی داوری هم در بیاییم. در این چند سال یک شکاف کوچک در لیگ داریم. علت این موضوع را هم پیدا کردم و سال آینده دیگر این اتفاق نمی‌افتد. ما در این چند سال یک مشکل مشابه داشتیم که به من و کادر فنی در نحوه حرکت در شروع فصل برمی‌گردد. ما در چند سال گذشته این شرایط را داشتیم. تیم ما کمترین جایگاهش حداقل باید جایگاه پارسالش باشد. سال قبل اگر بازی‌ها ادامه پیدا می‌کرد از رتبه ششم هم بالاتر می‌رفتیم. سال قبل هم از داوری ضربه خوردیم.

او در پایان گفت: من از مدیرعامل تشکر کردم و مثل دو برادر درد و دل کردیم. در اصفهان نسبت به تهران جو متفاوت است. ما واقعا یک خانواده هستیم. می‌بینیم که هیات مدیره کنار بازیکنان می‌آیند. مدیرعامل کارخانه ما را کسی نمی‌تواند ببیند ولی برای تیم ما وقت می‌گذارد. من واقعا در آن جا راحت هستم. ذوب آهن یک امانت است که دست به دست می‌شود. همه برای یک ذوب آهن می‌جنگند. از دربان باشگاه تا بالا همه تلاش می‌کنند ولی جاهای دیگر نگاه‌ها عجیب و غریب می‌شود. ما اینجا خیلی راحت هستیم.

حجم ویدیو: ۱۰۹.۳۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۳:۰۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز