خبرگزاری کار ایران

فرکی: سه تیم کامل در مجموعه ذوب آهن وجود دارد / به دنبال سه امتیاز هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۹۰۲

سرمربی تیم پیکان گفت: ذوب آهن از نظر مهره از ما کامل‌تر است. آنها در هر بازی تعویض‌هایی انجام می‌دهند که تفاوت زیادی با هم ندارند. سه تیم کامل در مجموعه ذوب آهن هست.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از مسابقه مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: وقتی به جدول نگاه می‌کنیم جایگاه ما و ذوب آهن واقعی نیست و جای ما اینجا که هستیم، نیست. هم ما و هم ذوب‌آهن دو تیم خوب در لیگ هستیم. اتفاقاتی که رخ داده منجر به این شده که جایگاه خوبی نداشته باشیم.

او با اشاره به بازی گفت: بازی فردا به همین جهت برای هر دو تیم مهم است. ذوب آهن از نظر مهره از ما کامل‌تر است. آنها در هر بازی تعویض‌هایی انجام می‌دهند که تفاوت زیادی با هم ندارند. سه تیم کامل در مجموعه ذوب آهن هست. ما بازیکنانی را داریم که خیلی جوان هستند. امیدواریم در آینده بتوانیم جبران کنیم. با توجه به اینکه ما هوادار نداریم فکر می‌کنم بازی فردا بدون هر گونه حاشیه برگزار می‌شود. امیدوارم فردا یک بازی حساب شده را ببینیم. ما به دنبال سه امتیاز هستیم.

فرکی خاطرنشان کرد: گاهی وقت‌ها اشتباهاتی رخ می‌دهد که بیشتر به ضرر ما بوده است. این هفته یک ضربه ایستگاهی زدیم و برابر پرسپولیس به گل مساوی رسیدیم. در بازی با پرسپولیس حق ما باخت نبود. تا این لحظه توانسته‌ایم فقط از 15 بازیکن استفاده کنیم و از هشت بازیکن دیگرمان نتوانستیم استفاده کنیم. کمی در این بخش دست ما بسته است.

سرمربی پیکان با اشاره به اینکه نتایج کسب شده جایگاه واقعی پیکان نیست افزود:  نسبت به عملکردمان نتوانستیم امتیاز لازم را به دست بیاوریم. پنج امتیاز از هفت بازی ما را خوشحال نمی‌کند. همه تایید می‌کنند که تیم ما خوب است و بازی خوب و روانی در همه مسابقات ارائه کرده است. از جمله بازی برابر پرسپولیس که انتظار داشتم در نیمه اول نتیجه می‌گرفتیم. در انتهای بازی پیش‌بینی می‌کردم بازی را ببریم ولی باز هم یک اتفاق و کوتاهی از جانب بازیکنان ما منجر به دریافت گل دوم شد. متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. ما مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی کردیم و خفیف باختیم. البته این توجیهی برای ما نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز