خبرگزاری کار ایران

قربانی: شجاعیان می‌تواند از نو شروع کند / استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۷۳۰

پیشکسوت استقلال تهران گفت: داریوش شجاعیان یک بار همینطور مصدوم شد و توانست به خوبی برگردد پس دوباره می‌تواند از نو شروع کند و به شرایط ایده آل برسد.

به گزارش ایلنا، استقلال بازی هفته ششم لیگ برتر را با برتری پرگل مقابل سایپا پشت سر گذاشت؛ پیروز قربانی می‌گوید مشکل گلزنی آبی پوشان بستگی به موقعیت سازی بازیکنان برای مهاجمان این تیم دارد. با پیشکسوت آبی‌ها درباره برد پرگل مقابل سایپا و تاکتیک‌های استراماچونی صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید.

قربانی درباره برتری آبی پوشان در دیدار مقابل سایپا گفت: از نظر من استقلال به هیچ عنوان بد بازی نکرد و بازیکنان هم کاری که سرمربی می‌خواست را انجام دادند تا به چنین نتیجه‌ای دست پیدا کنند. امیدوارم پیروزی‌های استقلال هفته به هفته تداوم داشته باشد. سایپا هم تیم ضعیفی نشان نداده بود و مقابل استقلال خیلی هم موقعیت‌های خوب برای گلزنی داشت اما نتوانستند به خوبی از شانس‌شان استفاده کنند تا در نهایت 4 گل بخورد. استقلال بازی به بازی بهتر می‌شود، اما هنوز این تیم نقاط ضعفی دارد که کادرفنی باید آنها را برطرف کند.

 

او ادامه داد: واقعا غیرقابل پیش بینی بود. در این مسابقه بازیکنانی از جمله عارف غلامی گلزنی کردند که جای خوشحالی دارد. سجاد آقایی هم گلزنی خوب و جوانی است که آینده روشنی دارد. بازگشت دیاباته هم دیگر نکته مثبت بازی بود اما واقعا نمی‌شد پیش بینی کرد که استقلال با این نتیجه برنده شود.

پس به درخشش جوانان در هفته‌های بعد هم امیدوار هستید؟ قربانی در پاسخ به این سوال گفت: بله چنین بازیکنانی سرمایه‌های باشگاه هستند که باید از آنها مراقبت شود. این جوانان بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند در ترکیب اصلی استقلال به میدان بروند به شرط اینکه خود را با شرایط این تیم وفق دهند و سبک زندگی مناسبی را انتخاب کنند. استقلال در حال حاضر تیم جوان و باتجربه‌ای دارد که این امر می‌تواند در آینده به آبی‎پوشان کمک کند.

پیشکسوت استقلال درخصوص مصدومیت شجاعیان گفت: داریوش بازیکن پرتلاش و باانگیزه‌ای است که واقعا حیف شد بخواهد در این زمان از فصل مصدوم شود. او یک بار همینطور مصدوم شد و توانست به خوبی برگردد پس دوباره می‌تواند از نو شروع کند و به شرایط ایده آل برسد. امیدوارم این روزهای سخت را پشت سر بگذارد و دوباره در زمین فوتبال او را با طراوات ببینیم.

قربانی درباره عملکرد خط حمله آبی‌ها گفت: برای بررسی عملکرد مهاجمان باید دید که آنها چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفته‌اند و حتی چند بار موقعیت گل ایجاد کرده‌اند. استقلال در بازی مقابل سایپا دو گل خود را از روی ارسال کرنر به ثمر رساند و این تیم هنوز در ایجاد موقعیت در جریان بازی مشکل دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز