خبرگزاری کار ایران

بازی با نساجی نشان دادیم خط حمله ما کم زهر نیست

ایمان سلیمی: حواسم را به تیم ملی نمی‌دهم و تمرکزم روی تراکتور است/ دوست داریم به رشید کمک کنیم رکورد بزند

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۵۱

مدافع تراکتور در مورد شرایط این تیم، نتیجه بازی با نساجی و همچنین دیدار هفته آینده مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

ایمان سلیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تراکتور مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما از اول هفته می‌دانستیم بازی سختی داریم. یک دیدار بیرون از خانه آنهم مقابل تیمی که هوادارانش حمایت ویژ‌ه‌ای از آن دارند و جو سنگینی که در ورزشگاه وجود داشت کار ما را خیلی سخت کرد و از طرفی بازی روی چمن مصنوعی هم کمی برای ما مشکل ساز شد ولی خدا را شکر توانستیم تدابیر کادرفنی را در زمین به خوبی پیاده کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

وی در مورد اینکه چرا بازی در نیمه نخست بدون گل تمام شد ولی در نیمه دوم این تیم موفق شد 4 گل به ثمر برساند هم گفت: این ماجرا اتفاقی نبود و از همان اول برنامه داشتیم 45 دقیقه اول بازی را مدیریت کنیم و در نیمه دوم فشار بیاوریم. تیم نساجی در نیمه اول خیلی پرفشار بازی کرد و پرفشارترین 45 دقیقه‌ فصل را تجربه کردیم و کار سختی مقابل آنها داشتیم ولی خدا را شکر دروازه‌مان بسته ماند.

مدافع تراکتور در مورد تاثیر مصدومیت بازیکنان در ترکیب و روند تراکتور گفت: در این بازی یک مقدار از این جهت شرایط ما مناسب نبود و چند بازیکن را نداشتیم و چند بازیکن هم به دلیل اینکه تازه از مصدومیت رها شده بودند 100 درصد آماده نبودند. دژاگه در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود و نبودش در زمین واقعاً حس می‌شد ولی به هر حال مصدومیت هم جزوی از فوتبال است و پیش می‌آید و خدا را شکر به قدری تیم خوبی هستیم که در این شرایط هم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سلیمی در مورد اینکه نبود یک هافبک دفاعی تخصصی در این بازی باعث شد فشار روی خط دفاع بیشتر شود گفت: درست است که رضا اسدی در این بازی حضور نداشت ولی مسعود شجاعی بازی خوبی انجام داد و یکی از بهترین‌های زمین بود. شاید حضور او در این پست برای هجومی‌تر شدن تیم لازم بود و وقتی تیم برنامه هجومی دارد ما هم باید تمرکز و تلاش بیشتری در زمین داشته باشیم و خدا را شکر موفق بودیم.

وی در مورد رکورد بسته ماندن دروازه تراکتور هم عنوان کرد: تمرکز اصلی ما روی بردن و کسب 3 امتیاز بازی ها است و این موضوع بیشتر از هر رکورد دیگری برای ما ارزش دارد ولی خب خوشحالم که دروازه ما هم تا الان بسته مانده است. این رکورد بیشتر برای رشید مظاهری است و اگرچه همه بازیکنان در آن نقش دارند ولی در نهایت به نام گلر محسوب می‌شود و خوشحالم که توانسته چنین آماری داشته باشد و ما هم دوست داریم به او کمک کنیم که رکورد بزند.

مدافع تراکتور در مورد اینکه با وجود عملکرد خوبش و اینکه یکی از بهترین مدافعان لیگ است چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود گفت: به هر حال سلیقه سرمربی تیم ملی است و قابل احترام است و از طرفی بازیکنان خوبی در پست دفاع در تیم ملی حضور دارند و قرار گرفتن در جمع آنها کار سختی است. من خیلی به این موضوع فکر نمی‌کنم و در حال حاضر در تراکتور هستم و از این بابت خوشحالم و همه تلاشم این است که بهترین بازی‌ها را برای تراکتور انجام دهم. اگر فرصت خدمت به تیم ملی برایم پیش بیاید برایم افتخار است ولی حالا فقط به تراکتور فکر می‌کنم و انجام بهترین بازی‌ها برای این تیم را در نظر دارم.

سلیمی در مورد اینکه بردهای یک بر صفر تراکتور نگران کننده بود و با برتری پر گل مقابل نساجی کمی این شرایط را بهتر کرد هم توضیح داد: بازی‌های قبلی ما بازی‌های خیلی سنگینی بود و فکر می‌کنم کمتر بازی ما خانگی بوده و بیشتر بیرون بازی کردیم و در بازی‌های بیرون از خانه این بردهای اقتصادی خیلی به تیم ما کمک می‌کند و همین نشان می‌دهد که چقدر تمرکز داریم که از حداقل موقعیت‌ها گل می‌سازیم. ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم و کمتر تیمی در لیگ برتر چنین خط حمله قدرتمندی دارد و در بازی با نساجی این را نشان دادیم. ضمن اینکه بازیکنان خارجی ما هفته به هفته بهتر می‌شوند و این در بازی به خوبی دیده می‌شود.

وی در مورد رقابت شانه به شانه تراکتور با سپاهان در صدر جدول گفت: هنوز زود است در مورد این مسائل صحبت کنیم و حتی یک سوم بازی‌ها نگذشته است و نمی‌شود گفت کدام تیم‌ها مدعی هستند. به جز ما و سپاهان تیم‌های خوب دیگری در لیگ برتر هستند که می‌توانند مدعی باشند و استقلال و پرسپولیس هم می‌بینید که در حال بازگشت به شرایط خوبشان هستند و کم کم به بالای جدول اضافه می‌شوند. واقعاً زود است که بگوییم چه تیمی مدعی است و باید بازی به بازی جلو برویم.

مدافع تراکتور در مورد کار با دنیزلی هم عنوان کرد: واقعاً مربی با تجربه و کاربلد و با شخصیتی است و کاریزمایش را به خوبی به تیم منتقل کرده است. ما فصل گذشته هم مربیان خوبی داشتیم و کار با لیکنز و توشاک افتخار بزرگی برای من بود ولی دنیزلی سابقه کار در ایران را داشته و با شرایط به خوبی آشناست و درک خوبی از فوتبال ایران و بازیکنان دارد و به همین خاطر فکر می‌کنم یکی از بهترین مربیانی است که با او کار کرده‌ام.

سلیمی در پایان در مورد بازی با صنعت نفت هم گفت: در این بازی هم مثل بازی با نساجی در ورزشگاهی بازی می‌کنیم که جو سنگینی در آن حاکم است و کار سختی داریم. صنعت نفت تیمی است که روی زمین بازی می‌کند و بازی مقابل این تیم ها جذاب و لذت بخش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز