خبرگزاری کار ایران

مهاجری: طرفداران نساجی درس بزرگی به جامعه هواداری دادند / ما و حقیقی بلندپرواز هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۱۱

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: آن اشک، اشک شوق بود و به نظرم نقط عطفی در وجودم بود که عشق، علاقه و تعهدم به این تیم شهر و تماشاگر را زیاد کرد. به نظرم طرفداران نساجی یک درس بزرگی به جامعه هواداری دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم نساجی مازندران در حاشیه جلسه تمرینی امروز درخصوص شکست مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: به هر حال این اتفاقات فوتبال است. تیمی مانند تراکتور بازیکنان بزرگی دارد و شاخصه‌های بزرگی دارد. شما وقتی مقابل آنها اشتباه کنید تنبیه می‌شود. ما اشتباه کردیم و تنیبه شدیم. مبارک تراکتوری‌ها باشد. ما باید خیلی دقت کنیم که در خانه مقابل طرفدارنمان که عاشقانه تیم را دوست دارند این اشتباهات فردی را نداشته باشیم. سعی می‌کنیم که به امید خدا دیگر این اتفاق نیفتد. 

مهاجری درباره جذب علیرضا حقیقی افزود: موضوع جذب ایشان برای الان نیست. من یک ماه پیش جلسه‌ای با خود علیرضا داشتم، صحبت کردیم و به جمع بندی کلی رسیده بودیم. بحثی که داشتیم عدم صدور کارت بازیکنان بود. گفتیم او بیاید هم یک مشکل به مشکلات ما اضافه می‌شود. خوشبختانه الان باشگاه، مالکین و آقای اسدی پیگیر وضعیت هستند که با پرداختی بخشی از بدهی‌مان مشکل را حل کنیم و بازیکنانی که تا به امروز نتوانستیم از آنها استفاده کنیم به اضافه علیرضا به ما ملحق شوند.

سرمربی نساجی درباره اشک‌هایش پس از شکست مقابل تراکتور عنوان کرد: اتفاقا دیشب یک بحثی بود و یکی از دوستان ما گفت که شکست تلخی بود. گفتم اتفاقا به نظرم آن روز می‌تواند یک نقطه عطفی برای فوتبال قائمشهر باشد. بحث فقط من سرمربی نیست؛ این شغل ماست و در کنار برد و باخت‌ها می‌آییم و می‌رویم. وقتی شما می‌آیید به هر دلیلی شکست خوردید و تماشاگر در آن شرایط می‌ایستد و نیم ساعت بعد از بازی از ورزشگاه بیرون نمی‌رود و حتی تیم و بازیکنان را تشویق می‌کند این به نظرم جای تقدیر دارد. آن اشک، اشک شوق بود و به نظرم نقط عطفی در وجودم بود که عشق، علاقه و تعهدم به این تیم شهر و تماشاگر را زیاد کرد. به نظرم طرفداران نساجی یک درس بزرگی به جامعه هواداری دادند.

مهاجری با اشاره به بازی تراکتور گفت: قبل از اینکه گل بخوریم بازیکنان ما بازی را خوب مدیریت کردند. به هر حال سخت است تراکتور را مدیریت کنید، موقعیت گل بسازید و در مقابل به آنها موقعیت گل ندهید. وقتی گل را خوردیم؛ تا دقیقه 55 تراکتور را وادار کردیم آنطور که می‌خواهیم بازی کند. بعد از گل ما طوری که تراکتور دوست داشت بازی کردیم و تجربه داشتند تا به گل برسند. یک مقدار بازیکنان ما احساسی شدند و شرح وظیفه دچار اشکال شدند. بیشتر بحث ما روی اشتباهات فردی است و ما باید آن را به حداقل برسانیم.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا حقیقی می‌تواند با نساجی به تیم ملی برگردد یا خیر گفت: نه علی؛ بلکه ما خودمان از کل شهر و طرفداران گرفته، همگی بلند پرواز هستند. بالاخره علی یک بازیکن باتجربه است، لژیونر بوده، بازیکن تیم ملی بوده و باور نمی‌کنم که نساجی تنها پیشنهاد او بوده باشد. وقتی او نساجی را انتخاب کرده قطعا به این باور رسیده است که به خواسته‌هایش برسد. از طرفی ما هم بلند پرواز هستیم. به رغم اینکه به یک شکست بد دست پیدا کردیم و کمبود و مشکل داریم باید چشم‌مان را ببندیم و برای دفاع از آبروی خودمان این تیم را به جایگاه مناسب برسانیم.

او ادامه داد: ما باید یک روزی برگردیم. این تجربه را در پدیده داشتم. فکر می‌کنم سه بازی را پشت سر هم باختیم و بعد از آن پنج مسابقه را بردیم. به من برخورد. حتی شانس سهمیه هم داشتیم که با یک شکست شانس سهمیه را هم از دست دادیم. در این فوتبال من تجربه کردم که نشد، ندارد. شما بخواهید قطعا به چیزی دست پیدا می‌کنید. شما استقلال خوزستان را ببینید که قهرمان لیگ ایران می‌شود و پدیده سهمیه کسب می‌کند. مهم فعل خواستن است. به هر حال آسان نیست و شما برای رسیدن به آن باید تلاش کنید و کیفیت را بالا ببریم.

مهاجری درباره آخرین اخبار از صدور کارت 4 بازیکن نساجی گفت: صحبت‌هایی که با آقای اسدی داشتم قرار است جلسه‌ای داشته باشند و رضایت طلبکاران را به دست بیاورند تا بتوانند مجوز بازیکنان را هم بگیرند.

سرمربی نساجی درباره رویارویی با تیم فولاد خوزستان گفت: تمام بازی‌ها سخت است. شما ببینید شاهین شهرداری بوشهر همین هفته به نظرم مسجد سلیمان مقابل آنها کار سختی داشت. ما هیچ بازی آسانی نداریم. ماشین سازی استقلال را برد. فولاد تیم خوبی است و آقای نکونام جوان و باانگیزه هستند. ما سوای نتیجه مقابل تراکتور نوع فوتبال و عملکردمان می‌تواند قابل دفاع باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز