خبرگزاری کار ایران

در پرسپولیس هیچکس سر جای خودش نیست

درخشان: تغییرات در پرسپولیس انجام نشود تیم به جایی نمی‌رسد/ از همان بازی اول گفتم جونیور باید از ایران برود

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۲۵

پیشکسوت پرسپولیس به انتقاد از عملکرد کادرفنی این تیم و مهاجم برزیلی سرخپوشان پرداخت.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: شرایط پرسپولیس به نظر من خوب است ولی مشکل اینجاست که تیم از داشته‌هایش به خوبی استفاده نمی‌کند و نفراتش را به درستی و سر جای خودش به کار نمی‌گیرد و همین می‌شود که بازی‌های خوبی از تیم شاهد نیستیم و هوادار هم حق دارد که از شرایط ناراضی باشد.

وی افزود: من قبول ندارم پرسپولیس از نظر مهره مشکل دارد و تیم کاملی در اختیار کادرفنی است و در هر پست دو بازیکن خوب می‌توانم نام ببرم ولی وقتی هیچ کس سر جای خودش نیست و ترکیب خوب چیده نمی‌شود و تیم خوب ارنج نمی‌شود بازی خوبی از تیم نمی‌بینیم و اگر هم بردی حاصل می‌شود و امتیازی گرفته می‌شود روی خلاقیت فردی بازیکنان و یا اتفاق و حادثه است.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: تیم تاکتیک درستی ندارد و بازیکنان هنوز بعد از گذشت 7-8 بازی در زمین سردرگم هستند و نقش خودشان را نمی‌دانند. به نظرم اگر تغییرات در تیم ایجاد نشود و به همین منوال پیش برود امیدی به آینده هم وجود ندارد و قرار نیست با گذشت زمان چیزی بهتر شود.

درخشان در مقایسه پرسپولیس با روزهای اول برانکو عنوان کرد: من آن دوران با وجود اینکه تیم نتیجه نمی‌گرفت می‌گفتم شرایط خوب است و نشانه‌های پیشرفت را در تیم می‌دیدم ولی الان شرایط به سمت بهتر شدن پیش نمی‌رود. بازهم می‌گویم داشته‌ها خوب است ولی خوب از آن استفاده نمی‌شود.

وی در مورد انتقاداتی که به عملکرد جونیور می‌شود هم گفت: در مورد جونیور که صحبت نکنیم بهتر است. همان بازی اول را که از او دیدم گفتم باید بروم و الان بعد از 7 بازی مشخص شد چیزی در چنته ندارد. یک بازیکن در سطح روستای برزیل برداشته‌اند آورده‌اند ایران و چیزی بیشتر از این هم نباید انتظار داشته باشند. می‌گویند با این پول مهاجم خوب وجود ندارد ولی با 500-600 هزار دلار می‌شود مهاجم خوب خرید و این صحبت‌ها درست نیست. پارسال جونیور را آوده بودند و او هم خوب نبود ولی ببینید جونیور چه فاجعه‌ای است که می‌گویند کاش بودیمیر می‌ماند. او روی بازی علیپور هم تاثیر گذاشته است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدایی خلیلی و آمدن پیروانی هم خاطرنشان کرد: امیدوارم پیروانی بتواند برای پرسپولیس مفید باشد و آمدنش را خیر مقدم می‌گویم. در مورد خلیلی هم باید بگویم زحمت کشید برای تیم و کارش جای تقدیر دارد و امیدوارم هرجا هست موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز