خبرگزاری کار ایران

جنس استقلال در درون و بیرون از زمین جور نیست

همدانی: قهرمان شدن برنامه می‌خواهد و یک‌شبه نمی‌توان قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۵۱

پیشکسوت استقلال تهران گفت: هنوز جنس خط هافبک استقلال جور نیست وگرنه همین مهاجمان اگر خوب تغذیه شوند می‌توانند گل بزنند.

به گزارش ایلنا، ستار همدانی پیشکسوت تیم استقلال هیچ امیدی به این تیم در فصل جاری ندارد چرا که معتقد است آبی پوشان تهرانی در بیرون و درون زمین مشکلات زیادی دارند و مدیریت باشگاه هم بسیار ضعیف است و هرروز شاهد یک مشکل جدید در استقلال هستیم و درمجموع جنس استقلال برای موفقیت و رسیدن به قهرمانی جور نیست و نمی‌توان امید چندانی به این مجموعه پر ایراد داشت.

در بازی‌های اخیر استقلال خوب گل زده است. خط حمله تیم دیگر مشکل ندارد؟

نظرم این است که استقلال یک هافبک طراح و بازی‌ساز می‌خواهد وگرنه هافبک نداشته باشد که مهاجمان را تغذیه کند فایده‌ای ندارد. حتماً باید هافبک طراح خوب داشته باشد تا تیم را راه بیندازد. باید خط هافبک استقلال قوی‌تر باشد تا خط حمله خوب کار کند البته هافبک‌های خوبی مثل داریوش شجاعیان، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی دارند اما هنوز کاملاً آماده نیستند. در اصل جنس استقلال در خط هافبک جور نیست و مهندس و تخریبی باید مشخص باشد و سرعت و دوندگی و درگیری و خلاقیت باید داشته باشند اما هنوز جنس خط هافبک استقلال جور نیست وگرنه همین مهاجمان اگر خوب تغذیه شوند می‌توانند گل بزنند.

یعنی استقلال در خط حمله نیاز به بازیکن جدید ندارد؟

استقلال باید مهاجم تمام‌کننده خیلی خوب بیاورد. ستون فقرات تیم استقلال مشکل دارد. از دروازه تا خط حمله می‌شود گفت ستون تیم محسوب می‌شود و مشکل دارد و تکمیل نیست. متأسفانه در هافبک دفاعی و دفاع وسط پرقدرت نیستند و جابه‌جایی‌ها نشان می‌دهد هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند. در بحث مهاجم هم همین‌طور است و در حد و اندازه نام استقلال نیستند. شاید استقلال در این 3 بازی نتیجه گرفته باشد اما با آن استقلال آرمانی که هواداران انتظار دارند فاصله دارد و نباید چشم‌ها را روی نقاط ضعف تیم ببندیم. استقلال بیرون زمین هم مشکل دارد همچنان که داخل زمین هم مشکل دارد. یک سری رفتارها را می‌بینم که هیچ‌وقت بازیکنان در استقلال این‌همه نافرمانی نمی‌کردند. دشتی را هم اخراج کردند و نشان می‌دهد که تیم مشکل دارد و مدیران باشگاه هنوز نتوانسته‌اند به بازیکنان آرامش بدهند و بازیکنان هم تفهیم نشده‌اند که باید در چارچوب وظایف خودشان کار کنند. از اول فصل تا الان 7-8 بازیکن اخراج شده‌اند که نشان می‌دهد مشکلات در تیم کم نیست.

در بخش مدیریتی هم هرروز یک نفر در افکار عمومی جانشین فتحی می‌شود. در مورد این اتفاقات چه نظری دارید؟

این‌ها به مشکلات دامن می‌زند و همه این مشکلات هم وجود دارد. مدیریت تمرکز لازم را روی کار خودش نداشته و به حاشیه پرداخته‌اند و امیدوارم اتفاقاتی بیفتد تا تیم یک مقدار آرامش پیدا کند. نمی‌توانم بگویم فرصت بدهیم چون مشکلات دارد عمیق می‌شود و مدیریت هم هیچ برنامه‌ای برای رفع آن ندارد. کلاً آدم‌های ضعیفی در مدیریت باشگاه هستند و تیمی که این‌قدر هوادار دارد باید مدیریت قوی‌تری داشته باشد. مدیر یا باید خودش قوی باشد یا زیرمجموعه‌اش قوی باشند که هیچ‌کدام از این‌ها در استقلال نیست.

به نظر شما فتحی باید برود و مدیر دیگری جای او را بگیرد؟

نه، اصلاً نظر ندارم که عوض شود. من می‌گویم اگر مدیری ضعیف است باید زیر مجموعه قوی داشته باشد.

استقلال می تواند عنوان قهرمان را کسب کند؟

واقعیت را بگویم نه، جنس استقلال جور نیست یعنی نه در درون زمین و نه در بیرون زمین جور نیست. عملکرد این را نشان می‌دهد و ما دنبال قضاوت نیستیم اما واقعیت این است که جنس استقلال جور نیست.

یعنی هواداران استقلال امسال هم منتظر قهرمانی نباشند؟

فکر می‌کنم مشکلات واقعاً زیاد است و قهرمانی یک‌شبه به دست نمی‌آید و برنامه می‌خواهد. تیم پارسال را که قوی بود باید حفظ می‌کردند و نقاط ضعف را برطرف می‌کردند که متأسفانه این‌طوری نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز