خبرگزاری کار ایران

مدیریت تراکتور بازیکنان خوبی را جذب کرد تا مدعی شوند

اکبرپور: از بازیکن جوان مراقبت شود تا به حاشیه نرود

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۴۶

مهاجم سابق استقلال اظهار داشت: قطعا نبود داریوش شجاعیان تا مدت‌ها استقلال را دچار مشکل خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور مهاجم سابق استقلال معتقد است اگر این تیم تا نیم‌فصل بازیکن جدید و باکیفیتی جذب کند می‌تواند خودش را به عنوان یک مدعی قهرمانی مطرح سازد. با اکبرپور در خصوص برد پرگل مقابل سایپا و همچنین شرایط حال حاضر مهاجمان این تیم به صحبت پرداختیم.

استقلال یک برد خوب را مقابل سایپا به دست آورد در این باره صحبت کنید؟

خدا را شکر استقلال توانست بعد از مدت‌ها یک برد باارزش را به دست آورد بردی که از نظر روحی خیلی به اینتیم کمک خواهد کرد. مهمترین مسئله در حال حاضر این است که این بردها تداوم داشته باشد.

اما هنوز خط حمله استقلال در امر گلزنی موفق نیست علت در چیست؟

به هر حال این تیم 15 بازیکنش عوض شده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد البته دو تا از عناصر خط حمله استقلال دچار آسیب‌دیدگی شدندو این کار را برای کادر فنی مشکل می‌کنند آ‌نها باید به زودی جایگزین این نفرات را پیدا کنند.

یک بازیکن دیگر استقلال هم دچار پارگی رباط شد.

این هم از شانس استقلال است شجاعیان در بهترین شرایط آمادگی بدنی قرار داشت و دیدید که در این چند بازی اخیر چقدر در امر گلزنی و گلسازی موفق بود قطعا نبودش تا مدت‌ها استقلال را دچار مشکل خواهد کرد.

خیلی‌ها به برنامه‌ریزی لیگ بابت فشرده بودنش انتقاد می‌کنداعتراضشان درست است؟

باید قبول کنیم بازیکنان ایرانی ظرفیت چهار روز – چهار روز بازی کردن را ندارند و همین باعث می‌شود بازیکنان میزان آ‌سیب‌دیدگی‌شان بالاتر برود. استقلال در یک هفته اخیر سه بازی سنگین برگزار کرده است. امیدوارم که برنامه‌ریزی سازمان لیگ به نحوی نباشد که تیم‌ها ضرر کنند.

نظرتان در خصوص استفاده استراماچونی از جوانان در ترکیب تیمش چیست؟

خیلی خوب است که بازیکنان جوان در ترکیب تیم‌ها به میدان می‌روند این برای آینده‌نگری یک تیم بسیار موثر است جوان‌های استقلال نشان دادند اگر همین روند را ادامه بدهند در ادامه حرف‌های زیادی را برای گفتن خواهند داشت. البته به نحوی که از این بازیکنان مراقبت شود تا خدای ناکرده دچار حاشیه نشوند.

تراکتورسازی هم این روزها در شرایط خوبی قرار دارد.

خدا را شکر می‌کنم که تراکتور بعد از سال‌ها شرایط خوبی را پیدا کرده است مدیریت این تیم و شخص صادقیان تلاش بسیاری کرده تا بازیکنان خوبی جذب این تیم شوند من از دورادور که از بازیکنان تراکتور می‌شنوم شرایط خوبی در این تیم حمکفرماست امیدوارم که این مدیریت تراکتور حالاحالاها عوض نشود و همین نفراتی که حضور دارند بتوانند در درازمدت برنامه‌های بهتری را برای تیم بریزند.

فکر می‌کنید امسال چه تیم‌هایی مدعی قهرمانی باشند؟

سپاهان، تراکتورسازی مدعیان اصلی قهرمانی هستند اما پرسپولیس و استقلال هم اگر بتوانند خودشان را در نیم فصل تغییر دهند می‌توانند مدعی قهرمانی باشند به شرط اینکه این دو تیم پایتخت بازیکن جدید جذب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز