خبرگزاری کار ایران

قاسم شهبا: فقط 20 دقیقه فوتبال بازی کردیم/ می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۱۰۳

آرمان گهر سیرجان در هفته نهم لیگ یک موفق شد از سد سپیدرود رشت بانتیجه 2-1 بگذرد.

قاسم شهبا سرمربی تیم آرمان گهر سیرجان پس کسب پیروزی مقابل تیم سپیدرود رشت درنشست خبری بعداز بازی گفت: می دانستیم بازی خیلی سختی در پیش رو داریم. سپیدرود یکی از تیم های با ریشه دار و قابل احترام فوتبال ایران است و بازیکان و مربی خیلی خوبی دارد.

وی افزود: نیمه اول با برنامه کار کردند و ما روی ضد حمله بهشان گل زدیم روی اشتباه دفاع ما به بازی برگشتند. ما در روزی که فقط ۲۰ دقیقه فوتبال بازی کردیم توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. بخاطر اولین سه امتیاز بچه ها استرس داشتند و همین عامل نمی گذاشت که توانایی و کارایشان را نشان دهند.

سرمربی آرمان گهر ادامه داد: ۲۰ دقیقه آخر بچه ها به خود آمدند و به گل رسیدیم. باز هم خداروشکر سه امتیاز بازی را گرفتیم. من به بازیکنانم ایمان دارم بازیکنان خیلی خوبی جذب کردیم شاید اگر کم شانسی ها و بی تجربگی ها ما در بازی های گذشته کمتر می شد شاید امتیازات ما بیشتر بود.

قاسم شهبا در خاتمه اظهار داشت: گرفتن سه امتیاز اول سخت بود من این برد را به همشهریانم تبریک می گویم که ما تو این سال ها حمایت و تامل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز