خبرگزاری کار ایران

آلومینیوم - مس رفسنجان؛ جدال 6 امتیازی هفته

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۹۹

در هفته نهم رقابت های لیگ آزادگان و در یکی از حساس ترین دیدارها، آلومینیوم در خانه میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آلومینیوم پس از باخت شوکه کننده هفته هفتم برابر نیروی زمینی، هفته قبل موفق شد در دیدار حساس و شش امتیازی برابر بادران به برتری برسد تا بیش از این از قافله صدرنشینان جا نماند. شاگردان فکری در سه دیدار اخیر خود به یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت رسیده اند و روندی سینوسی داشته اند.

ایرالکو در مجموع هشت دیدار قبل خود به چهار پیروزی، سه تساوی و یک شکست رسیده و اکنون با پانزده امتیاز حائز رتبه هفتم جدول می باشد. اختلاف شاگردان فکری با صدر جدول تنها سه امتیاز است و دیدار رو در رو برابر تیم صدرنشین جدول، یعنی مس رفسنجان، آن هم در خانه و در ورزشگاه امام خمینی اراک انگیزه یاران فکری را جهت پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار حساس دو چندان می کند.

مس رفسنجان نیز که با هدایت محمد ربیعی روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد و فوتبال دوستان رفسنجانی را بیش از پیش به صعود و تحقق رویای چندین و چند ساله امیدوار کرده، هفته قبل موفق شد با چهار گل داماش گیلان را در هم بکوبد تا اقتدار و آمادگی خود را به رخ رقیبان بکشد.

مس رفسنجان در سه دیدار قبل خود به دو پیروزی و یک تساوی رسیده و شش بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده، آن هم در حالی که تنها یک بار دروازه خود را باز شده دیده است. شاگردان ربیعی تا این مقطع از فصل به پنج پیروزی، سه تساوی و هجده امتیاز دست یافته اند و قاطعانه به صدر جدول لیگ دسته اول تکیه زده اند.

جدال حساس و البته دشوار برابر آلومینیوم آزمونی سخت برای محمد ربیعی و یارانش می باشد، آزمونی که سربلندی و موفقیت در آن، موجب تثبیت صدرنشینی و احتمالا افزایش فاصله با برخی رقبا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز