خبرگزاری کار ایران

ملوان - استقلال خوزستان؛ در حد لیگ برتر در لیگ یک!

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۹۸

در هفته نهم رقابت های لیگ آزادگان، ملوان انزلی در خانه از استقلال خوزستان میزبانی می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ملوان بندرانزلی که روزهای بدی را پشت سر می گذارد، هفته قبل نیز به نتیجه ای بهتر از شکست دست نیافت و با دو گل برابر نود ارومیه بازی را واگذار کرد تا همچنان در باتلاق بحران فرو رفته باقی بماند.

شاگردان محمد احمدزاده در سه دیدار اخیر خود سه شکست را پشت سر گذاشتند و شش بار دروازه خود را باز شده دیدند، آن هم در حالی که تنها یک بار موفق به گشودن دروازه ی حریفان شدند. ملوان در هشت بازی قبل شش باخت و دو تساوی را پشت سر گذاشته و با تنها دو امتیاز چسبیده به علم و ادب یک امتیازی در قعر جدول قرار دارد.

هواداران قوی سپید انزلی امیدوارند این تیم ریشه دار و باسابقه ی فوتبال ایران در دیدار خانگی هفته نهم برابر تیم نه چندان قدرتمند و آماده استقلال خوزستان به برتری برسد و طلسم را بشکند، طلسمی که شکسته شدن آن در هفته نهم هم دیر است و ملوان برای بدتر نشدن شرایط و خروج از بحران چاره ای جز کسب سه امتیاز برابر آبی پوشان اهوازی ندارد.

استقلال خوزستان نیز هفته قبل در اهواز برابر قشقایی با نتیجه یک بر یک متوقف شد و شرایطش تا حدودی از ملوان بهتر می باشد. آبی های اهوازی در سه دیدار اخیر خود به یک پیروزی و دو تساوی دست یافته اند و با اضافه شدن مهره های جدید، رفته رفته شرایطشان رو به بهبود می رود.

استقلال خوزستان با پیروزی در این دیدار می تواند فاصله خود را با قعرنشینان افزایش دهد و حاشیه امنی برای خود ایجاد کند، هرچند که پیروزی در مرداب انزلی برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود، حتی در شرایط بحرانی ملوان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز