خبرگزاری کار ایران

مس کرمان - فجرسپاسی؛ تقابل باتجربه‌ها در شهر کریمان

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۸۹

در هفته نهم رقابت های لیگ آزادگان، مس کرمان در خانه پذیرای فجرسپاسی شیراز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مس کرمان هفته قبل برابر گل ریحان به تساوی رسید و در دو بازی گذشته ی خود در کسب پیروزی ناکام بوده است. کرمانی ها در سه دیدار اخیرشان به یک پیروزی و دو تساوی رسیده اند و چهار هفته است که به هیچ تیمی نباخته اند.

حاصل کار شاگردان مجتبی حسینی تا بدین جای فصل دو پیروزی، چهار تساوی و دو شکست بوده و با ده امتیاز در جایگاه دهم جدول حضور دارند. پیروزی در دیدار با فجر می تواند مس را نهایتا دو پله در جدول بالا بکشد، هرچند که رویارویی با فجر آماده و صدرنشین، به هیچ وجه برای کرمانی ها آسان نخواهد بود.

فجرسپاسی نیز پس از پیروزی خانگی هفته قبل، این هفته در کویر و در جدال دو تیم ریشه دار فوتبال ایران، با مس مصاف خواهد داد. فجر که شرایط به مراتب بهتری را نسبت به مس کرمان دارد، در سه دیدار اخیر خود به دو تساوی و یک پیروزی دست یافته و هفت دیدار است که نباخته.

شاگردان مهابادی در هشت دیدار قبل خود به پنج پیروزی، دو تساوی و یک شکست رسیدند و اکنون در رده ی سوم قرار دارند، در حالی که اختلافشان با صدر تنها یک امتیاز می باشد.

فجر با عملکرد خوب خود در هشت دیدار قبل نشان داد که با عزمی راسخ هدف صعود به لیگ برتر را دنبال می کند و باید دید در دیدار برابر مس در کویر موفق خواهد شد گامی مهم در جهت رسیدن به هدف خود بردارد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز