خبرگزاری کار ایران

مهرداد بایرامی در گفتگو با ایلنا:

گل‌گهر بهترین عملکرد چند هفته اخیرش را به نمایش گذاشت/به تجربه و بزرگی بازیکنان سپاهان باختیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۸۷

بایرامی در خصوص بازی مقابل سپاهان، شرایط فنی گل‌گهر پس از تغییر سرمربی این تیم و بازی مقابل پیکان صحبت کرد.

مهرداد بایرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی گل‌گهر مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود سپاهان تیمی است که بازیکن‌های گران‌قیمت و باتجربه زیادی دارد و بهترین و گران‌ترین سرمربی لیگ را نیز در اختیار دارد. نیمه اول سپاهان سوار بازی بود و توانست به گل اول دست پیدا کند ولی در نیمه دوم ما فشار را روی دروازه حریف بیشتر کردیم چند موقعیت گل هم داشتیم و همانطور که تمامی کارشناسان گفتند یک پنالتی صدر در صد را برای تیم ما نگرفتند تا سرنوشت بازی به کلی تغییر کند دقیایق پایانی بازی روی یک ضدحمله گل دوم را نیز دریافت کردیم. بنظرم به تجربه بازیکنان بزرگ سپاهان باختیم.

بایرامی در خصوص تجربه همکاری با مجید جلالی و اینکه فکر میکند او بتواند در تیم جدیدش موفق شود یا خیر گفت: تجربه کار کردن با آقای جلالی را نداشتم اما تعریف ایشان را بسیار شنیده بودم. همانطور که آقای قلعه‌نوعی هم در نشست بعد از بازی گفتند تیم ما خیلی عملکرد خوب و استثنایی داشت و بنظرم گل‌گهر بهترین بازی چند هفته اخیرش را انجام داد. این نمایش خیلی خوب و اینکه توانستیم به سپاهان انقدر فشار بیاوریم را تنها مدیون تفکرات آقای جلالی هستیم. بازیکنانمان بدلیل بی‌تجربگی و کمبود اعتماد بنفس تنوانستند نتیجه مطلوب را کسب کنند، بدون شک در هفته‌های آتی نتایج خوبی زیر نظر ایشان کسب خواهیم کرد چون تیم ما اصلا چیزی از دیگر تیم‌ها کم ندارد.

وی در خصوص شرایط فنی تیم گل‌گهر پس از تغییر سرمربی این تیم عنوان کرد: از آنجایی که تجربه این موضوع را داشتم میدانم زمانی که مربی تغییر میکند نوع تمرینات و روند اجرایی تیم طبق اصول آن شخص پیش خواهد رفت. آقای جلالی بعد از اولین حضور در تمرین تیم به تمامی بازیکنان گفتند: که انتظار چنین عملکرد خوبی را از شما نداشتم خیلی امیدوار شدم.ایشان خیلی به بازیکنان اعتمادبنفس روحیه‌ میدهند.درست است که ما بازی مقابل سپاهان را واگذار کردیم اما در برابر تیم‌ی باختیم که پرسپولیس در آزادی از آن‌ها شکست خورد بدون شک با گذر زمان و تمرینات بیشتر میتوانیم نتایج مطلوب و قابل قبولی را کسب کنیم‌.

بایرامی در خصوص عملکرد خوبش مقابل سپاهان اصفهان گفت: در بازی مقابل سپاهان من یک موقعیت تک‌به تک داشتم که اگر به گل تبدیل میشد قطعا بازی به تساوی می‌کشید. عملکرد کلی بازیکنان تیم ما بد نبود اما اگر در نیمه اول تحت تاثیر نام سپاهان و بزرگی بازیکنان آن قرار نمی‌گرفتیم نتیجه خیلی فرق میکرد حتی میتوانستیم به برد هم دست پیدا کنیم امیدوارم در آینده با نمایش‌های قابل‌قبول به بردهای زیادی برسیم و باعث خوشحالی هواداران گل‌گهر شویم.

مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان در خصوص پیشبینی‌اش از بازی بعدی این تیم در مصاف با پیکان اظهار داشت: خوشبختانه در این بازی امتیاز میزبانی را در اختیار داریم وتفاوت امتیازی ما با تیم پیکان بسیار کم است بدون شک ما برای برد به میدان می‌رویم چون برنده شدن در این بازی می‌تواند از نظر روحی و روانی خیلی به بازیکنان ما کمک کند.

گفتگو:ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز