خبرگزاری کار ایران

با میلیاردها تومان هزینه؛

گل گهر سیرجان؛ ضعیف‌ترین خط حمله لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۸۱

علی‌رغم میلیاردها تومان هزینه، گل گهر سیرجان ضعیف ترین تیم هجومی لیگ برتر محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گل گهر سیرجان که در فصل جاری نخستین حضور خود در لیگ برتر فوتبال ایران را تجربه می کند، علیرغم هزینه های هنگفت و ریخت و پاش های بسیار، آن گونه که باید و شاید عمل نکرده و در کسب نتیجه ناکام بوده است.

سیرجانی ها که فصل را با مربی موفق سال قبل خود، وینکو بگوویچ آغاز و در میانه‌ی راه همکاری خود را با وی به پایان رسانده و مجید جلالی را به جای وی به روی نیمکت نشاندند، در هفت بازی که تا این مقطع از فصل به انجام رسانده اند، در کسب پیروزی ناکام بوده اند و سه تساوی و چهار شکست، دستاورد آن ها در این هفت هفته بوده است.

گل گهری ها باوجود هزینه های بسیار، تاکنون موفق به کسب پیروزی نشده اند و در کنار ذوب آهن و شاهین بوشهری که آن ها هم مانند گل گهر تاکنون به بردی دست نیافته اند، در قعر جدول و در رده یکی مانده به آخر قرار گرفته است.

افزون بر این، گل گهر سیرجان در هفت بازی گذشته تنها سه بار توانست دروازه حریفان را باز کند تا عنوان بدترین عملکرد هجومی را تا این مقطع از فصل لیگ برتر از آن خود کند، عملکرد هجومی ضعیفی که بدون شک نبود پلی میکر در گل گهر، در آن بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز