خبرگزاری کار ایران

آرمان گهر 2-1 سپیدرود؛ سرخ‌ها در مسیر بحران

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۷۳

از هفته نهم مسابقات لیگ یک تیم آرمان گهر سیرجان در خانه برابر سپیدرود رشت قرار گرفت و با ثبت گل در دقایق پایانی مسابقه به اولین سه امتیاز خود در این مسابقات رسید.

به گزارش ایلنا، سپیدرود که برای حضور در سیرجان سفر بسیار طولانی داشت و نزدیک 19 ساعت درگیر بود، در نیمه اول صلابت خاصی نداشت و میزبان از این فرصت نهایت استفاده را برد و در دقیقه 28 توسط امین اسدی به گل اول رسید. این مهاجم جوان با فرار از پشت دفاع سپیدرود توانست با ضربه پای چپ دروازه لایقی فر را باز کند. در ادامه این بازی در میانه میدان جریان داشت و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم فشار سپیدرود افزایش یافت و در دقیقه 48 میثم فردوسی با ضربه‌ای دقیق نتیجه را به تساوی کشاند تا تیمش بازنده میدان نباشد. در ادامه این مسابقه فیزیکی و در میانه میدان پیگیری شد و هر دو تیم به کسب تساوی راضی بودند. اما در پایان اتفاق دیگری رخ داد. باز هم اسدی در دقیقه 93 با استفاده از اشتباه مدافعان سپیدرود گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند و اولین برد برای آرمان گهر در لیگ یک به دست آمد.

آرمان گهر با این برد 8 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت. سپیدرود نیز با 12 امتیاز در همان رتبه دوازدهم باقی ماند و در انتظار مسابقات فردا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز