خبرگزاری کار ایران

هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان- چین؛

پایان کار تیم ایران با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۸۸

تیم ایران با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز به کار خود در هفتمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان پایان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد هفتمین دوره بازی‌های نظامیان جهان روزهای 29 و 30 مهرماه در شهر ووهان چین برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال طلا، یداله محبی در وزن 125 کیلوگرم صاحب مدال نقره و احمد بذری در وزن 86 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم مهران شیخی در دیدار نخست با نتیجه 13 بر 2 مغلوب کیم هان سونگ دارنده مدال برنز آسیا از کره شمالی شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل واسیلی شوپتار از اوکراین، شیخی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم احمد بذری در مبارزه نخست مقابل آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز جهان از روسیه با نتیجه 6 بر 3 مغلوب شد اما با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 10 بر صفر مقابل لی سئونگ دانگ از کره جنوبی به پیروزی رسید و در کشتی بعد با نتیجه 7 بر 2 احمد آیبویف از فرانسه را مغلوب کرد و راهی دیدار رده‌بندی شد. بذری در این دیدار مقابل آدیلت داولومبایف دارنده مدال برنز بازهای آسیایی از کشور قزاقستان با نتیجه 14 بر 5 پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در کشتی نخست با نتیجه با نتیجه 13 بر 2 مقابل آندری ولاسوف از اوکراین پیروز شد وی در دور بعد با نتیجه 12 بر صفر محمد فردج از الجزایر را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز ولادیسلاو بایتسایف قهرمان اروپا از روسیه را با نتیجه 11 بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. محمدیان در دیدار فینال در مصاف با الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی در مبارزه نخست با نتیجه 10 بر صفر ویتالی پاسنیاک از کشور بلاروس را مغلوب کرد. وی در دور بعد ژی وی دنگ از کشور چین را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله نیز با نتیجه 11 بر صفر مقابل یوانیس کارگیوتاکیس از کشور یونان پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. محبی در دیدار فینال مقابل طاها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

این مسابقات در 6 وزن المپیکی برگزار می‌شود که هر کشور مجاز به شرکت 4 کشتی گیر در هر رشته می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز